Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Knaus mitä mieltä?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 6.02.2013 kello on 20:57 ---Näkyy olevan myös kohtuu hintaisia intekroituja. Mutta kun on ilmalämmitys. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ilmalämmitys mutta se integroitu. Ne vaan on sen verran rumia mun silmään ,etten sellaista ostaisi.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 6.02.2013 kello on 21:04 ---Ei se ilmalämmitys mutta se integroitu. Ne vaan on sen verran rumia mun silmään ,etten sellaista ostaisi.
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni jos auto ostetaan käyttöön, ilmalämmitys ei ole hyvä. Jos jonkun mielestä intekroitu on ruma, silloin ei kannata ostaa sitä näyttöön. ;D
ihaa:
Mulle on jäänyt näistä autojen lämmitysmuodosta sellainen kuva että tuo nestekeskuslämmitys on huonolla tuurilla vuotoherkkä, vaatii huoltoa ja silti jänskättää että vuotaakohan se silti jostain, Jushillahan oli muistaakseni vuotoa Aldessa. :-\
Kuinkahan monta klemmaria järjestelmässä onkaan, siellä kalusteiden takana jonne ei kalusteita purkamatta edes näe. :o
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 6.02.2013 kello on 21:51 ---Mielestäni jos auto ostetaan käyttöön, ilmalämmitys ei ole hyvä. Jos jonkun mielestä intekroitu on ruma, silloin ei kannata ostaa sitä näyttöön. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ostaa ja piilottaa halliin kun ei sellaisella halua liikkua?
Kerro omat kokemuksesi ilmalämmityksestä ja perustelu miksi vesikeskus on parempi? Autossa toki lämmönvaihdin ja mahdollisuus lämmittää kone on iso etu, mutta muut?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 6.02.2013 kello on 21:58 ---
Autossa toki lämmönvaihdin ja mahdollisuus lämmittää kone on iso etu, mutta muut?
--- Lainaus päättyy ---
Ja toisin päin, on mahdollisuus lämmittää koneella patterivesi ja kuuma käyttövesi. Ne tärkeimmät. Thumb
Vaunuun "kelpaa" ilmalämmityskin. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta