Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Knaus mitä mieltä?

<< < (11/21) > >>

retkeilijä:
Keinuupi mamman vieressä kääntyessä  :D jos ei tukijalkoja viitsi tunkata..

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo -  1.02.2013     kello on 18:26 ---

Jos löytyis ?  Sellainen malli jossa kuljettajan ja "vänkärin" penkit kääntyy ruokapöytään päin, vapautuis tilaa muuhun käyttöön, jollet todella tarvitse noin paljon kiinteitä istuimia matkustajille. Jäisi tuo turha penkki poes . . .

--- Lainaus päättyy ---

Eikös siihen penkkien ja pöydän väliin tule se helekutin kätevä verho. Vai onko tämä tarinaa Turhan Hopöttäjä:ltä.   ;D

olalaa:
Jos itse olisin tuota ostamassa selvittäisin takatallin kantavuuden(omassa sinne saa laitaa 150kg max)Lisäksi varaosien saanti kanataa selvitää.Kun tuo knaus oli selvitys tilassa jokunen vuosi sitten ja tuotanto yhdistyi jonkun muun valmistajan kanssa ;)

matson1:
no mielipiteitä täältäkin....tuolta taka pedistä hankala kömpiä pois takana nukkuvan, aina joutuu emännän yli kampeamaan. lämmitys järjestelmä hyvä, kilometrit aika paljon ....siis mun mielestä....mutta mutta kuumeesta pääsee vain ostamalla....hyviä kauppoja Thumb

vaanari61:
Pelkät integroidun lasit ei paljoa eristä. . . . .

Pisti silmään tollanen konmentti,  liekkö katteelisten jorinoita ?

Ulkopuolisilla lämpöpeitoilla saa ikkunoiden kylmän "hohkaamisen" pois, mutta sen avaruuden tunnon minkä tuo integrointi asuntoautoon tekee ja "ilmaisen" parivuoteen, sitä en pois antais, puoli/alkovi malli on sellaisia  kompromissejä, sen verran tukkosia pakkauksia että ne minulta saa rauhan . . .

Ei tarvi kommentoida, parempi niin sillä tämä on VAIN minun mielipiteeni ja piste.

Integroidut käytettyinä ei ole suhteellisesti kalliimpia kuin muutkaan, käytettynä minä "vanhukseni" ostin . . .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View