Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Kolmella kympillä Windows 8

<< < (2/5) > >>

99:
Eipä seiskaa kannatakaan vaihtaa kasiin, paitsi jos haluaa vaihtaa 32 bittisen seiskansa 64 bittiseen käyttikseen.
Mutta muuten lähinnä XP ja Visva on kannattavaa vaihtaa, jos välttämättä tarvitsee Windowsia (koska parempiakin ja helpompia vaihtoehtoja on tarjolla).

Sitä paitsi tuo ei ole pelkkä päivityshinta, vaan saat myös tuohon hintaa uuden kasin vaikka sinulla ei olisi aiemmin ostettua windowsia ;)

ose:
Tässä acerin pikkuläppärissä samoinkuin isommassakin acerin läppärrissä on xp pelittänyt hyvin. Pöytäkoneen vista oli pakko vaihtaa levyineen seiskaan, örkit pesiyty käynnistussektoriin ja kun ison levyn sai seiskan kanssa edullisesti niin vaihtopäätös oli helppo.
 Töissä edelleen muutama sata xp konetta ja hyvin pärjätään, muita käyttöjärjestelmiä ei normikokoonpanoissa ole.

perho-ukko:
Minulla Acerissa alkuperäinen Windows vista ,hyvin on toiminut !!

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 30.01.2013     kello on 16:06 ---Minulla Acerissa alkuperäinen Windows vista ,hyvin on toiminut !!

--- Lainaus päättyy ---

Yhdessä pöytäkoneessa kans Vista.  Nyt kun olen asentanut sen kolme (3) kertaa, se on pysynyt pisimpään pystyssä. XP:lle se ei taipunut, kun ei ollut ajureita, täytys katsoa, saisko siihen seiskan.

Fenix:
Tavallaan tekisi mieli ostaa kaiken varalta tuo lisenssi, veikkei wintöxille olekkaan mitään käyttöä. Ainut, jos penskat tartte koulussa, mutta eipä sielläkään seiskaa tuoreempaa ole käytössä. Ja jos ostaa uuden koneen, niin siinä joutuu tuon #%*¥%#*$## microsoft veron maksamaan käytännössä väkisinkin, vaikka aina ensimmäinen toimenpide on kyseinen haittaohjelma poistaa, kun uuden masiinan kiikuttaa kotiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View