Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Etruskeista ja muista Toscanan ja Lazion erikoisemmista luonto ym.kohteista
marjamatkalla:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 16.02.2013 kello on 21:37 ---Argh ja apua, lähetin toisen viestin, Sovanasta, ja isinä oli mukana karttalinkki ja pari kuvaa mutta sitä ei näy täällä, onko se voinut hävitä matkalla?? Sen kasaamisessa meni tosi kauan kun kuvat eivät latautuneet....:(
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkeistä! Lisää odotellaan. Muutaman kuukauden marjamatka kohti Italiaa on pian todellisuutta. Pitänee tutustua paremmin etruskeihinkin.
kaarina:
Siis tarkoitatko sitä, että on joku aikarajoitus, kauanko minulla voi olla tämä "vastaa" luukku työstettävänä? Että kun nyt kirjoitin, siirtelin tekstiä muualta, hain kuvia muualta, hain ja tein karttalinkkiä...nii n tämä sivu ei annakaan tehdä sitä, vaan kadottaa kaiken jossain vaiheessa...:(:( Varmasti meni paljon varttia kauemmin.....mitä meinaat sillä blogisivulla?
Miksei tähän tule sitten mitään ilmoitusta, että bling, aika meni jo...vaan tuli se lähetä nappi, mitä painoin....:(
t.Kaarina
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 16.02.2013 kello on 21:52 ---Miksei tähän tule sitten mitään ilmoitusta, että bling, aika meni jo...vaan tuli se lähetä nappi, mitä painoin....:(
--- Lainaus päättyy ---
No, tämmöiset foorumit ovat tarkoitettu lähinnä keskustelua varten joten aikarajoitus voi tulla eteen. Tämän ongelman välttämiseksi voisi olla hyvä copypaste tuo teksti, niin se olisi helppoa ja nopeaa tehdä uusiksi. Tai sitten käyttää blogifoorumia ;)
(blogifoorumi tänne on työn alla)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 16.02.2013 kello on 23:16 ---No, tämmöiset foorumit ovat tarkoitettu lähinnä keskustelua varten joten aikarajoitus voi tulla eteen. Tämän ongelman välttämiseksi voisi olla hyvä copypaste tuo teksti, niin se olisi helppoa ja nopeaa tehdä uusiksi. ...
--- Lainaus päättyy ---
Tuo kopiointi (ctrl+A, ctrl+C) viestin vastausikkunasta kannattaa tehdä, jos selaimena on IE (Internert Explorer) kun taas Google Chrome osaa säilöa kirjoituksen ... pääsee takaisin Lähetystä/esikatselua edeltävään tilaan Edellinen/Back -painikkeella.
Viestin kirjoitusistunto voi olla sulkeutun, kirjautuminen (esim 1h) sulkeutunut ja mobiiliyhteys (myös julkinen wlan) katkoo..
vaanari61:
Sen mitä itse olen keskustelufoorumill e pitempää tekstiä kirjoitellut, olen kirjoittanut tekstin MS:n Word:ssä ja sitten siirtänyt tekstin kokonaisena fooromille. Ei katko/katoo tekstejä . . .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta