Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Only in Kajana :)

<< < (18/22) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.01.2013     kello on 17:54 ---Joopa joo. Miten saataisi kaikki poliisit syytteeseen, niin kuin nykyään on muotia.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Johtuukohan tuo poliiseista itsestään. Helsingin Sanomissa oli muutama viikko sitten juttu siitä miten rikosta tehnyttä poliisia kohdellaan. Väkivaltarikoksista tuomitut saivat jatkaa työssään, mutta pienikin omaisuuteen kohdistuva rikos johti viralta panemiseen.

En olisi itse uskonut, että itse joskus nimittelisin poliisia, mutta sekin tuli tehtyä vajaa kuukausi sitten. Poliisit olivat ottaneet kiinni jonkun nuorukaisen ja nuori istui autossa telkien takana, poliisi tutki nuoren reppua. Paikalle saapui vanha ukko joka alkoi selittämään jotakin nuorukaisen tekemisistä, ei missään nimessä puolustamaan. Tämähän ei sopinut virkavallalle vaan ukko lähti lumipenkkaan persniska otteella. Olisikin se taskussa oleva videolaite ollut päällä. Nyt vaan spontaanisti kutsuin poliisia V-sanalla yhdistettynä eläimeen joka pidetään jouluherkkuna. Kiireellä poliisi meni autoon ja poistui paikalta, me sivustaseuraajat jäimme ihmettelemään tapausta   

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.01.2013     kello on 18:21 ---Johtuukohan tuo poliiseista itsestään. Helsingin Sanomissa oli muutama viikko sitten juttu siitä miten rikosta tehnyttä poliisia kohdellaan. Väkivaltarikoksista tuomitut saivat jatkaa työssään, mutta pienikin omaisuuteen kohdistuva rikos johti viralta panemiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Ja paneminenkin johti kilometritehtaalle.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.01.2013     kello on 18:21 ---Johtuukohan tuo poliiseista itsestään. Helsingin Sanomissa oli muutama viikko sitten juttu siitä miten rikosta tehnyttä poliisia kohdellaan. Väkivaltarikoksista tuomitut saivat jatkaa työssään, mutta pienikin omaisuuteen kohdistuva rikos johti viralta panemiseen.

En olisi itse uskonut, että itse joskus nimittelisin poliisia, mutta sekin tuli tehtyä vajaa kuukausi sitten. Poliisit olivat ottaneet kiinni jonkun nuorukaisen ja nuori istui autossa telkien takana, poliisi tutki nuoren reppua. Paikalle saapui vanha ukko joka alkoi selittämään jotakin nuorukaisen tekemisistä, ei missään nimessä puolustamaan. Tämähän ei sopinut virkavallalle vaan ukko lähti lumipenkkaan persniska otteella. Olisikin se taskussa oleva videolaite ollut päällä. Nyt vaan spontaanisti kutsuin poliisia V-sanalla yhdistettynä eläimeen joka pidetään jouluherkkuna. Kiireellä poliisi meni autoon ja poistui paikalta, me sivustaseuraajat jäimme ihmettelemään tapausta   

--- Lainaus päättyy ---

Kaikissa näissä jutuissa on kaksi totuutta, jotka selviää vain raastuvassa. Minä nostan peukkua Suomipoliisille, kun yrittävät pitää aisoissa pienenevillä resusseilla alkoholi ongelmaisen kansan typeryksiä.  Thumb

winemaker:
^
Komppaan kyllä Höpöä ! Thumb

Alan:
Olisi se ankaraa työskennellä poliisin univormussa. Saisi päälleen jokaisen huonon poliisin synnit.

Mie niitä nyt olen elämäni aikana muutaman tuntenut ja pari tunnen yhä oikein hyvin, ja sanoisin, että suurin osa on hyvin suoraselkäistä porukkaa. Vähän yksitotisia ehkä, noin keskimäärin. Muutama m**kku sopii varmasti sekaan ja vielä useampi motiivinsa työhön menettänyt "kypsä".

Senkin muuten tiedän, että poliiseissa on suhteessa aika paljon karavaanareita (kiva päästä lähtemään vähän kauemmas, kun kotikulmilla joutuu olemaan silmätikkuna), varmaan meidänkin joukossa.  :)
.
.
.
.
-
.
.
... ja kaikki tämä: only in Kajana.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu