Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta
Only in Kajana :)
Alan:
Rattijuopumus maan tapa? En sano, että minun mielestä, vaan sanon, että EI ole.
Maan tapa on enemmänkin käräyttää rattijuoppo kuin ajaa humalassa tai sallia sellainen. Onneksi.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013 kello on 13:08 ---Rattijuopumus maan tapa? En sano, että minun mielestä, vaan sanon, että EI ole.
Maan tapa on enemmänkin käräyttää rattijuoppo kuin ajaa humalassa tai sallia sellainen. Onneksi.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa olet oikeassa, ei se kyllä ole maan tapa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013 kello on 13:08 ---Rattijuopumus maan tapa? En sano, että minun mielestä, vaan sanon, että EI ole.
--- Lainaus päättyy ---
kirjoitin "pienessä sievässä".
mutta jos luet sen rattijuoppoudeksi, niin OK.
http://www.hs.fi/kotimaa/Yh%C3%A4+useampi+kuski+ajaa+pieness%C3%A4+maistissa/a1305559469373
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.01.2013 kello on 11:12 ---
Koittakaapa ensi kerralla vilkasta siihen taustapeiliin -
--- Lainaus päättyy ---
Eikaivaan joku täällä luule että se on ehostuspeili. ;D ;D
kimi:
Minusta menee aika mauttomaksi keskustelu kun aletaan vertaamaan eri ammattiryhmien tärkeyttä.
Raskaan liikenteen kuljettajista kuitenkin sen verran, että ilman niitä pysähtyisi kaikki kohtalaisen nopeasti. Huoltoasemien polttoainepistoolei sta ei muutaman päivän päästä tulisi kun ilmaa ja kauppojen hyllyt tyhjenisivät myös nopeasti puhumattakaan teollisuuden ja muun tuotannon raaka-aineiden ja valmiin tavaran kuljetuksista.
Yleeensä suhtautuminen suomessa isompiin liikenteessä on huvittava ja outo. Riittää, että ajetaan asuntoautolla ja monella on kiire päästä ohi ja jäädä eteen tukkeeksi. Annetaan viranomaisten hoitaa valvonta ja muille mahdollisuus ajaa nopeutta jonka on valinnut. Jos hiitaasti ajava antaa tilaa tai nopeammin ajava ohittaa järkevästi ja ei ryhdy järjettömyyksiin ruuhkaliikenteessä liikenne sujuu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta