Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
oikeeta remonttia volvo sukuseen
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 28.01.2013 kello on 16:45 ---Missä koneessa on 9 venttiiliä?
--- Lainaus päättyy ---
Joku kolmepyttynen? ;D Mulla meni entiwanhaan Lantikasta kans 6 mutkalle, kun ketju katkes. Kuulu kumma rapsahdus ja katsoin jo peiliin, että minkäs yli ajoin. Ja sitten kone jo sammukin. Niin että osaa ne ketjutkin....
Eemeli:
V...alitamme
O...stostanne
L...ähetämme
V...araosia
O...itis
perho-ukko:
Ostin muutama vuosi sitten kakkosautoksi Golfi ,1,3 !! Paukahti kone,syy, vesipumpun kiekko irti,toimii kiristimenä hihnalle,meni kaikki venttiilit uusiksi! No.. se tehtiin,öljynpaineet eivät nousseet,kone pois ja purku! Ykköspytyn kiertonki väärä,laakeri hajalla!! Tuossa se on kuusen alla ruostumassa,romu-ukkoa odottamassa!!!
Alan:
Mulla kävi toisin vuosi sitten... huollossa huomasivat, että hihna on täysin loppu, olisi ollut vaihtoväliin vielä reilut 10 t matkaa. Kattoivat pyytämättä, hyvä niin. Ja vaihtoivat kohtuuhintaan (toisin kuin merkkiliikkeessä).
Kari Huolto, Leppävesi. Keskittyvät enempi VW-konsernin autoihin. Käyttää alkuperäisosia. Suosittelen teetä-se-itse -miehille. :)
Edit: aina vesipumppu vaihdetaan samalla Volkkareihin, halpa osa. Vaan mistäs sitä entisen omistajan touhuja tietää.
perho-ukko:
Vetoautoista: Jos en olisi satsannut tuohon Wokkeloon noin paljon,ostaisin vaunun!! Tuo Opelin farkku,Bemarin 6 turbo diiseli on järjettömän riski veturi,160 hp,kävin hakemassa parin kuution klapikuorman isolla peräkärryllä,ei edes huomannut,että oli perässä!!! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta