Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Empatiaa etsimässä
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.01.2013 kello on 11:07 ---Toisaalta kuluttaminen työllistää ja pitää pyörät pyörimässä.
--- Lainaus päättyy ---
Nopeutta voisi silti vähän hiljentää. Ennen, jos jokin meni rikki, niin kylältä, tai ainakin seuraavasta, löytyi korjaaja. Sekin työllisti. Nyt, vaikka osaisi, ei voi tehdä, kun ei saa huolto-ohjeita, ei varaosia... Osta uusi, johan se 3vuotta wanha. 'Kierrätykseen' menee paljon ehjääkin tavaraa, jota EI SAA käyttää varaosiksi! /cstä!! >:(
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.01.2013 kello on 11:07 ---Toisaalta kuluttaminen työllistää ja pitää pyörät pyörimässä.
Paljonko siitä tänne perukoille jää on sitten toinen juttu. Ilmeisesti koko ajan vähemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaanni jää vähemmän. Kaikilla on h**vetinmoinen muoti ja kehuskeluasia, kun ovat tilaanneet kaiken mahdollisen ulkomailta.
Varmaanni kohta ruoatkin sieltä. Liiteri on jo lähellä tuota ideaa. Vaikka myymälä on fyysisesti suomessa.
Minä taas tavallisissa ostoksissa suosin kotimaista >:D
MatsOnni:
Joku sanoo että uutta tavaraa hankitaan pahaan oloon, sillä täytetään tyhjyyttä omassa elämässä.
En tiedä, minä olen antanut itselleni oikeuden ajatella että tässä vaiheessa kun ei ole enää isompia vastuita mihinkään suuntaan, voin hankkia sellaisia vehkeitä kuin haluan. Kohtuuden rajoissa kuitenkin, siis omasta mielestäni, ei aina ympäristön. :-\
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.01.2013 kello on 11:31 ---Kaikilla on h**vetinmoinen muoti ja kehuskeluasia, kun ovat tilaanneet kaiken mahdollisen ulkomailta.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, autotkin tilataan tai haetaan ulkomailta vaikka samoja saa täältä kotimaastakin. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.01.2013 kello on 11:31 ---Varmaanni jää vähemmän. Kaikilla on h**vetinmoinen muoti ja kehuskeluasia, kun ovat tilaanneet kaiken mahdollisen ulkomailta.
Varmaanni kohta ruoatkin sieltä. Liiteri on jo lähellä tuota ideaa. Vaikka myymälä on fyysisesti suomessa.
Minä taas tavallisissa ostoksissa suosin kotimaista >:D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, K:sta ja S:tä ainakin ananasmehut. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta