Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Matkailuajoneuvojen turvavälit
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 13.08.2018 kello on 18:43 ---On se hieno homma kun suomalaiset ei osaa käyttää länsieuroopalaisia platzeja kuin vähäisessä määrin. Tosin yrittävät välillä muissakin maissa olla pomoja ja määräillä.
Kerra olen nähnyt ja kuulut kun vaati ranskalaista siirtämään autoaan kauemmas.
Ranskalainen siirsi ja puisteli päätään.
Aamulla suomalaisella oli auto metrin päässä.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä kun kulkee niin kokee. Englannissa eräässä paikassa vaativat 7m turvavälit.
Alueen toimesta.....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 13.08.2018 kello on 19:11 ---Sitä kun kulkee niin kokee. Englannissa eräässä paikassa vaativat 7m turvavälit.
--- Lainaus päättyy ---
Heh...
Italialainen olis laittanut siihen väliin vielä kolme!
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 13.08.2018 kello on 19:11 ---Sitä kun kulkee niin kokee. Englannissa eräässä paikassa vaativat 7m turvavälit.
Alueen toimesta.....
--- Lainaus päättyy ---
Itse pyrin kanssa riittävän suureen turvaväliin kun englanninkulkureita näkyvissä. Todennäköisyys rauhattomuuteen on melko suuri.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 14.08.2018 kello on 14:42 ---Itse pyrin kanssa riittävän suureen turvaväliin kun englanninkulkureita näkyvissä. Todennäköisyys rauhattomuuteen on melko suuri.
--- Lainaus päättyy ---
Joka kansalaisuudessa niitä voi löytyä......
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.08.2018 kello on 14:43 ---Joka kansalaisuudessa niitä voi löytyä......
--- Lainaus päättyy ---
Jopa Suomesta!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta