Matkailukeskustelut > SFC-alueet
SFC Leporanta
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 8.07.2016 kello on 22:35 ---Hieno alue kaikenkaikkiaan. Ystävällinen palvelu ja huippu siisti. Pienenä miinuksena kun lapsilta kiellettiin mieluisin puuha, eli kivien heittely veteen..
--- Lainaus päättyy ---
Mikä oli syynä kivien heittelyyn,kun kieltivät?
Alan:
Minä kiellän lapsiltani kiven heittelyn veteen. Ei kuulu hyviin tapoihin. Varsinkaan paikoissa, joissa siitä on harmia, uimarannoista alkaen.
Muutenkaan en ymmärrä sitä, että lapset saisi tehdä mitä haluaa tai niitä ei saisi kieltää. Parikin kertaa joutunut omat lapset kasvattamattomien terrorilta pelastamaan, muttei koskaan SFC alueella. Ystävällisesti toki pitää toimia.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.07.2016 kello on 23:07 ---Minä kiellän lapsiltani kiven heittelyn veteen. Ei kuulu hyviin tapoihin. Varsinkaan paikoissa, joissa siitä on harmia, uimarannoista alkaen.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö nykyisin enää saa leipiä heitellä....?
Mun nuoruudessani se oli niitä pieniä huveja, kun ei ollut kännyköitäkään. Ei me huomattu harmia aiheuttavamme.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.07.2016 kello on 23:21 ---Eikö nykyisin enää saa leipiä heitellä....?
Mun nuoruudessani se oli niitä pieniä huveja, kun ei ollut kännyköitäkään. Ei me huomattu harmia aiheuttavamme.
--- Lainaus päättyy ---
Riippunee paikasta, missä heittelee.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.07.2016 kello on 23:25 ---Riippunee paikasta, missä heittelee.
--- Lainaus päättyy ---
No joo ei varmaan uimareiden otsaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta