Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasulaitteiston tarkastu/testaus

<< < (17/31) > >>

LMC ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  6.05.2014     kello on 07:10 ---Mun käsittääkseni ei kuulu nuo kaasuvärkit ja niiden kunto katsastusmiehille millään tapaa, multa ei ainakaan oo ikinä katottu tai kysytty mitään noista kaasulaitteista kun olen autoa katsastanut.

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin minulta ja monelta muulta on mm. pullojen kiinnitys tarkastettu ja samoin tuo kaasuletkun kunto! NE kuuluu katsastusmiehen velvollisuuksiin tarkistaa, aivan kuten sammutinkin ja valot, runko, iskarit, renkaat, pohja... Eli jos ei ole katsonut niin on tehnyt virkavirheen tuo katsastaja.

Yhden vaunun olen elämässäni hylsyttänyt tuon kaasuletkun takia! En vaan ite kattonut letkun ikää ja olihan siinä murtumaakin pinnassa vähäsen!

eura665:
Minä kun ensimmäistä kertaa leimasin asunto-autoa kysyin inssiltä nuista kaasuista ja minulle sanoi että sammutin on ainoa joka katsotaan, 3kertaa nyt leimalla käynyt 2 eri konttorissa ja ei ole koskaan katsottu. Jos tosiaan on noin ni hyvä sitten. Mitähän inssi sitten tekee kun ottaa kaasupullot ja liitäntäletkun pois, saako siitä sitten hylsyn.

Lähetetty minun HUAWEI G700-U20 laitteesta Tapatalkilla

mjo33400:
Minulla ei ole ikinä tarkistettu kaasulaitteiden kuntoa ja ei se edes kuulu katkastusmiehelle. He katsatavat tieliikenne kelpoisuuden. LMC ukko vois hieman miettiä mitä puhuu, joku saattaa vielä uskoa juttuja.

joo o:
Ai ai ko teki kipeetä, meinaa se koneelinen iskaritesti. Vieläkin tuntuu että seinät irtosi >:D

joo o:
Minulla ollut keulapeite vaununnokalla katsastuksissa, eikä koskaan ole pyydetty poistaa, että näkisi onko kaasupullot pystyssä vai ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View