Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasulaitteiston tarkastu/testaus

<< < (8/31) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  8.04.2013     kello on 14:47 ---Niin, jutut kiertää, mutta oliko tähän jotain uutta oikeata tietoa. Suosituksia kyllä on monenlaisia. Esim. juurikin tuo paineensäätimen vaihtoväli 10v on suositus.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä oo kukaan vaihtanut mullekkaan säädintä, vaunu ollut mulla jo yli 10v. Samoin volvossa suositus air bäkki lappu 10v ja tarkistus/huolto, hyvin on kasassa pysynyt jo kohta 20v.

Arska:
Eikös riitä että sammuttimwn leima on voimassa katsastuspäivänä vai tarviiko sen kattaa vuoden eteenpäin?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  8.04.2013     kello on 16:40 ---Eikös riitä että sammuttimwn leima on voimassa katsastuspäivänä vai tarviiko sen kattaa vuoden eteenpäin?

--- Lainaus päättyy ---
Eiks se riitä,että leima voimassa ;)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  8.04.2013     kello on 16:51 --- Eiks se riitä,että leima voimassa ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kuei noista katsatusukoista koskaan tiiä,on ne määrränneet mulla kaasuletkunkin vaihtoon vaikka oli tarra ovessa että testattu on. Arvaa vaihdonko

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  8.04.2013     kello on 17:01 ---Kuei noista katsatusukoista koskaan tiiä,on ne määrränneet mulla kaasuletkunkin vaihtoon vaikka oli tarra ovessa että testattu on. Arvaa vaihdonko

--- Lainaus päättyy ---
Vaihdoit ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View