Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasulaitteiston tarkastu/testaus
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 2.07.2014 kello on 12:36 ---Perustuuko tuo oikeaan säännökseen, vai mutuun? Vai alkaako koeponnistuksessa suhina kuulua kierreklemmareilla?
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ainakin perustuu kokemukseen, viime syksynä tehtiin koeponnistus vaunuuni, yläpää
oli lemmarilla kiinni, tiesin että en saa tarraa sillä letkulla, mutta kun ponnistaja tuli vaunualueelle
niin ostin häneltä letkun oikeilla päillä. Niin teki moni muukin, jos letku oli pykinyt tai liian vanha
tai lemmareilla kiinni, koeponnistusta ei edes tehty. Ja kaverit oli vaunuliikkeestä ja luvat kunnossa.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 2.07.2014 kello on 14:47 ---Minulla ainakin perustuu kokemukseen, viime syksynä tehtiin koeponnistus vaunuuni, yläpää
oli lemmarilla kiinni, tiesin että en saa tarraa sillä letkulla, mutta kun ponnistaja tuli vaunualueelle
niin ostin häneltä letkun oikeilla päillä. Niin teki moni muukin, jos letku oli pykinyt tai liian vanha
tai lemmareilla kiinni, koeponnistusta ei edes tehty. Ja kaverit oli vaunuliikkeestä ja luvat kunnossa.
--- Lainaus päättyy ---
Ompas tilanne muuttunut,minulla tuossa fiiliksessä on ollut aina se puolenmetrin pätkä 6mm letkua,kartioliitiimet ja klemmarit,ja näkyy tuossa olevan leimat,joskus laitettu,nyt ponnistan itse !
Rölli:
onko tosiaan näin , jos ite rymppään 12 leuka puristimella pelti rinkulan siihe ni se on ok , mutt lemmari ei?
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 2.07.2014 kello on 22:11 ---onko tosiaan näin , jos ite rymppään 12 leuka puristimella pelti rinkulan siihe ni se on ok , mutt lemmari ei?
--- Lainaus päättyy ---
Jos pitäsi laittaa henkensä alttiiksi ja pitäsi valita kumpaan luottaa krympättyyn peltiin vaiko oikean kokoiseen klemmariin, niin kallistusin klemmarin kannalle.
Kaverilta petti hydrauliikkaletku hän haki paineen kestävän letkun ja pisti sen klemmareilla kiinni, hyvin kesti eikä vuotanut vaikka oli korkeammat paineet kuin kaasuletkussa.
Aakku:
Kait ne molemmat hyviä on, mutta kiinnostaa kyllä, mistä moinen määräys on tullut...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta