Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Vaihtoehto caravan controllille

<< < (5/10) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 12.08.2011     kello on 10:05 ---Eipä oo kallis ei mutta menee yli tullausrajan niin että voi olla että joutuu maksamaan tullit ja verot...kiinnostais kyllä tilata :)

--- Lainaus päättyy ---
Tullaus ei tuollaisesta summasta paljoa tee. Tullauksen voi nykyisin tehdä suoraan netistä, jolloin ei tarvitse käyttää Itellan riistohintoja tullauksen suhteen. Tilailen kaiken näköistä Jenkeistä ja tulli on tullut tutuksi
Tullin nettituonti-palvelu: https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html

janitkon:
Kirjotin pitkän viestin liittyen tuohon tullaukseen...mutta se hävisi johonkin bittiavaruuteen.

Aakku tuossa jo kiteyttikin, että ei sitä tullausta tarvi jännittää

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: janitkon - 12.08.2011     kello on 10:30 ---Kirjotin pitkän viestin liittyen tuohon tullaukseen...mutta se hävisi johonkin bittiavaruuteen.

Aakku tuossa jo kiteyttikin, että ei sitä tullausta tarvi jännittää

--- Lainaus päättyy ---
En minä sitä jännitäkkään :) on vaan joskus pitäny faxta TNTlle ostopapereita ja kerran Oulun Tullista piti käyä lunastamassa yx paketti mutta näistä alkaa
olla jo valovuosia aikaa. Sitä minä vaan että tuleehan siihen ostohinnan päälle noi tullausmaksut..joku uusi tilaaja ei ehkä huomaa tätä ja sitte ollaan vihaisia kun pittää muutama euro maksaa "ylimäärästä".

Tilasin muuten kokeeksi tämmösen Kiinasta....ei tule isoa menetystä vaikka olis susi :)
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320740161013&ssPageName=ADME:X:DERP:DE:1123

99:
Elektroniikan kohdalla tulli on aika halpa, se kun on 0% ;)
ALV:n kyllä joutuu maksamaan, jos ostos menee yli tullirajan.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.08.2011     kello on 10:44 ---Elektroniikan kohdalla tulli on aika halpa, se kun on 0% ;)
ALV:n kyllä joutuu maksamaan, jos ostos menee yli tullirajan.

--- Lainaus päättyy ---
No sitte...en oo yli 50e edestä elektroniikkaa kamalasti tilannu EUn ulkopuolelta...ja muutenkin
vähän kalliimmanluokan tavaran olen ostanu takuun takia ihan kotimaasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View