Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??
Topelius:
Miksi Mondeo ei voisi olla myös hyvä veturi? Ovat todella halpoja kilometreihin ja ikäänsä nähden. Lisäksi saa vetää vähintään 1800kg:ta
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/5326502
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 18.01.2013 kello on 12:03 ---Miksi Mondeo ei voisi olla myös hyvä veturi? Ovat todella halpoja kilometreihin ja ikäänsä nähden. Lisäksi saa vetää vähintään 1800kg:ta
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/5326502
--- Lainaus päättyy ---
Mondeon etupään nivelet ei kestä edes ilman vaunua, ainakin meidän korjssmolla niitävaihdetaan paljon aika vähillä kilometreillä.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 18.01.2013 kello on 12:08 ---Mondeon etupään nivelet ei kestä edes ilman vaunua, ainakin meidän korjssmolla niitävaihdetaan paljon aika vähillä kilometreillä.
--- Lainaus päättyy ---
Olen edelleen sitä "(vanhaa") mieltä,että painavan vaunun vetämiseen pitää olla takapotku tai nelikko!!!!
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.01.2013 kello on 12:14 --- Olen edelleen sitä "(vanhaa") mieltä,että painavan vaunun vetämiseen pitää olla takapotku tai nelikko!!!!
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä auttaako edes takaveto painavaan vaunuun, mutta olen samaa mieltä, että painavaan vaunuun pitää olla neliveto.
Syy on liikkeelle lähdöt. Etuvetokin toimii ihan hyvin ( kun ei ole aisapainoa liikaa) , mutta ei sitä märrälle nurmille ajeta. Itse en ole vielä kertaakaan jäänyt kiinni, vaikka onkin etuveto.
Aina kun tulen leirintäalueelle kävelen paikan läpi ja katson mihin vaunu sopii ja on hyvä peruuttaa.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 18.01.2013 kello on 12:53 ---En tiedä auttaako edes takaveto painavaan vaunuun, mutta olen samaa mieltä, että painavaan vaunuun pitää olla neliveto.
Syy on liikkeelle lähdöt. Etuvetokin toimii ihan hyvin ( kun ei ole aisapainoa liikaa) , mutta ei sitä märrälle nurmille ajeta. Itse en ole vielä kertaakaan jäänyt kiinni, vaikka onkin etuveto.
Aina kun tulen leirintäalueelle kävelen paikan läpi ja katson mihin vaunu sopii ja on hyvä peruuttaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ja sama Norjan ylängöissä talvella,etupotkut sutii !!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta