Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??

<< < (6/38) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 17.01.2013     kello on 06:37 ---Mistä vuosmalleista lähtien volvo on korjannut vedot kohilleen?

En tarkoittanut provona..

--- Lainaus päättyy ---
Kyl mä lupaan potkasta sun Passatista ohi liikennevaloista kadotessa vaikka mulla Polari perässä. Ja sulla ei mitään  ::)
vitsi vitsi  :laugh:

Mutta oikeesti , kyllä noitten trattorien kanssa on matka sujunut aina. Aika monta mäkeä ylös ja alas kuljettu.
Viime vuonna tuli taas 10.000km vaunu perässä , oli baanaa ja "perunapeltoa".

jarno:
Tälläinen muisto 70 luvun Norjan reissultamme. Faija tuolloin Mersumies kirosi Volvot alimpaan helvettiin ylämäissä.
Myöhemmin ymmärsi minkä takia  Thumb
Tosin ei tuossa 220 d Mb:ssä ollut liikaa potkua, hienoja vehkeitä.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2013     kello on 08:20 ---Kyl mä lupaan potkasta sun Passatista ohi liikennevaloista kadotessa vaikka mulla Polari perässä. Ja sulla ei mitään  ::)
vitsi vitsi  :laugh:

Mutta oikeesti , kyllä noitten trattorien kanssa on matka sujunut aina. Aika monta mäkeä ylös ja alas kuljettu.
Viime vuonna tuli taas 10.000km vaunu perässä , oli baanaa ja "perunapeltoa".

--- Lainaus päättyy ---

Juu voin ruveta kilpailemaan, mutta varmasti jään kakkoseksi, ku on hoonot talvirenkaat ja etu veto.. Muutta jos ois ollut auton osto hetellä enempi lompakossa hynää, voisi olla 4motivaatio ja vaikka 130 hp. Olisi aikas mielen kiintoinen tilanne vastaavasti tässä tapauksessa..  8)  ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 16.01.2013     kello on 22:32 ---noh ei oo volvon voittanutta, kyl toi neliveto ja automaatti ja suuri teho vaan jotain tekee ja ajettavuus ihan omaa luokkaa ja vieläpä hiljainen.
kyllä poksi liikkuu  8) 8)

--- Lainaus päättyy ---

Entäs jos yksi polttoaineen kulutustieto. Paljonko kuluttaa vaunua vetäessä.  :)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 17.01.2013     kello on 09:17 ---Juu voin ruveta kilpailemaan, mutta varmasti jään kakkoseksi, ku on hoonot talvirenkaat ja etu veto.. Muutta jos ois ollut auton osto hetellä enempi lompakossa hynää, voisi olla 4motivaatio ja vaikka 130 hp. Olisi aikas mielen kiintoinen tilanne vastaavasti tässä tapauksessa..  8)  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olishan tuo kiva nähdä ulkopuolisenakin. Jos passatin teho/paino suhde (130hp) on luokkaa 0.065 ja kyseisellä volvolla vaunun kanssa luokkaa 0.06 ;D  Epäilen suuremman väännön vetävän kuitenkin ns. pitemmän korren ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View