Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??

<< < (36/38) > >>

jorma:
Ompa tullut tässä rokulipäivinä testailtua erityyppisiä vaunun vetureita ihan vaan mielenkiinnosta. Olen koeajojen jälkeen tullut siihen tulokseen, että tuo Volvon d5 kone
päihittää tehokkuutensa ja polttoinetaloutensa puolesta suurimpiirtein samanhintaluokan veturit mennentullen. Muut ominaisuudet liikkuvat pienillä eroilla suuntaan jos toiseen, ainakin kääntösäteessä (ketteryydessä) kaikki muut olivat parempia. :-\

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 10.03.2013     kello on 08:36 ---Ompa tullut tässä rokulipäivinä testailtua erityyppisiä vaunun vetureita ihan vaan mielenkiinnosta. Olen koeajojen jälkeen tullut siihen tulokseen, että tuo Volvon d5 kone
päihittää tehokkuutensa ja polttoinetaloutensa puolesta suurimpiirtein samanhintaluokan veturit mennentullen. Muut ominaisuudet liikkuvat pienillä eroilla suuntaan jos toiseen, ainakin kääntösäteessä (ketteryydessä) kaikki muut olivat parempia. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Vetonivelet kestää paremmin kun vähän loivempi kaarros, tai sitten menee takapotkuun niin ympyrä pienee entisestään. ;D ;D

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.03.2013     kello on 08:49 ---Vetonivelet kestää paremmin kun vähän loivempi kaarros, tai sitten menee takapotkuun niin ympyrä pienee entisestään. ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tilava takapotkuinen farmari on hyvä vaihtoehto. :)

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 10.03.2013     kello on 08:55 --- Kyllä tilava takapotkuinen farmari on hyvä vaihtoehto. :)

--- Lainaus päättyy ---

Tuli taannoin testattua eka reissulla volvolla (takaveto) ajotaitomerkkiä. Olin tottunut transportterilla kaartamaan, edellinen kisailija veti opelilla (etuveto), yllätys oli suuri sekä minulle että tuomareille kuinka jyrkästä kulmasta sai oikaistua ilman vekslaamista. Eipä olisi transportterilla mennyt yhtä hyvin vaikka kekemusta olikin jo vaununvedosta ja työnnöstä sillä yli 5v ajalta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.03.2013     kello on 08:03 ---Risto taisi tarkoittaa että jos unohtuu käsijarru päälle niin renkaissa ei riitä pito.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
:D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View