Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Voinko siirtää SIM kortin mokkulaan?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 16.01.2013 kello on 15:52 ---Ruuvari ja vasara purkuapuun :D :D :D
Kyl nää menee henkimaailman asioks kun pitäis tietää jotain imei-koodeja ja salasanoja sinne tänne ja muistaa ne kaikki!
Toivottavasti tää purkki jolla tänne kirjoittelen vaan toimisi mahd kauan :-\
Koht ei muista edes omaa visakortin tunnusta kun joka saitille ja koneille on tunnukset ja salasnat.
On tää sellainen viidakko mut toisaalta pitää ton pienen herneen aktiivisena toisaalta tuolla korvien välimaastossa....
--- Lainaus päättyy ---
Eiks imei koodin saa operaatorilta ;)
Knaus-90:
Imei koodi löytyy siitä mokkulan pohjasta. Mulla Nokia c17 tikku, näyttää imei olevan siinä tikun pohjassa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 - 16.01.2013 kello on 16:22 ---Imei koodi löytyy siitä mokkulan pohjasta. Mulla Nokia c17 tikku, näyttää imei olevan siinä tikun pohjassa.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on Huawei. IMEI on paperilla, mutta se on liian pitkä. Purkukoodin sain operaattorilta, mutta nyt ei purkuohjelma löydä mokkulaa. Asiaa tutkitaan.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.01.2013 kello on 15:43 ---Älä heitä. Kerron minkälainen operaatio, kunhan saan oman purettua
--- Lainaus päättyy ---
Jos tarkkoja ollaan, niin mokkula ei ole SIM lukittu, vaan sen mukana tullut yhteysohjelmisto. Eli lukituksen saa pois kun vaihtaa tuon yhteysohjelmiston (itse kävin valmistajan sivuilta hakemassa ohjelmistopäivityks en niin lukitus poistui).
Fenix:
Huawein mokkuloita ne Nokia nimellä myytävät todellisuudessa on. Useimpiin mokkuloihin löytää netistä generoidut koodit ja ohjeet operaattorilukituks en purkamiseksi. Itselle ei ole kohdalle sattunut ainuttakaan lukittua mokkulaa, vaikka on ollut erilaisia määräaikaisia soppareitakin. Eivät vissiin jaksa vaivautua niin halpojen laitteiden takia sitten siihen avausrumbaan, kun määräaika päättyy ja laite siirtyy asiakkaan omaisuudeksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta