Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ärsytyskynnys

<< < (16/19) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 16.01.2013     kello on 14:45 ---Nyt ylittyi taas...
Miten voi kollegat olla noin negatiivisia, en vaan käsitä. On se nyt maailmanloppu jos vanhempi tuo aamulla lasta hoitoon ja jää hetkeksi itsekkin seuraamaan toimintaa. Vai ei siinä tilanteessa voi muka kukaan hoitaja toimia luonnollisesti. PAH!

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi kaikkialla ei ole. Meillä siihen ihan kannustettiin, että saatiin hoitoonjäänti alkuun helpommaksi. Kivoja tätejä, vaikka enin osa onkin mua nuorempia.  :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2013     kello on 22:03 ---Ajat on muuttuneet, parikymmentä vuotta sitten poikalapsellille annettiin koiran nimiä.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Älä kerro esimerkkejä, joku vielä loukkaantuu. Kai se trendi on jo kohta ollut 40 vuottakin?

Vaan nykyään nimet saadaan satuhahmoilta - mää en sit kerro niistä.  ;D

perho-ukko:
Poikavauvalle pitäis antaa nimeksi Kunto!! Kun tenava on pihalla leikkimässä naapurien tenavoiden kanssa,iskä tulee "myötälaisessa" kotia,lapset huutaa, "sieltä tulee kunnon isä" !!!!!!

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.01.2013     kello on 22:10 ---Poikavauvalle pitäis antaa nimeksi Kunto!! Kun tenava on pihalla leikkimässä naapurien tenavoiden kanssa,iskä tulee "myötälaisessa" kotia,lapset huutaa, "sieltä tulee kunnon isä" !!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Minä ehottelin velipojalle, josko olis laittanu tuon Kunnon nuoremmalleen nimeksi - olishan se mulla ollu kiva olla Kunnon kummisetä ;D

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: "kuus ysi" - 16.01.2013     kello on 22:00 ---  Terveisiä äitille ja isille toivoo: Anna, Aina, Naima, Rauha, Ensi, Lempi, Ville.

--- Lainaus päättyy ---

Nokitan yhdellä  ;)
 Anna, Aina, Naima, Rauha, Kai, Kille, Lempi, Ville.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View