Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ärsytyskynnys
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 15.01.2013 kello on 17:51 ---Olis se komeeta vetää se tuplana ;D ;D ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb W :D
winemaker:
Elä muuta wirka ! :laugh:
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.01.2013 kello on 15:32 ---Ei tää kylläkään ärsytä vaan lähinnä huvittaa kun toi Lola Odusoga meni naimisiin kaverini pojan kanssa niin Vallinkoski alettiinkin kirjoittaa asuun Wallinkoski :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Se minua myös ärsyttää, kun se Lola laitatti niitä täytteitä niin vähän itteesä. Samaan rahaan olisi nahka venynyt isommillekkin täytteille. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 15.01.2013 kello on 17:44 ---Kaveri kertoi kun oli pankissa käymässä sukunimi on naisten nimi ja kyseessä mies henkilö, esitteli itsensä niin virkailija kysyi kumpi on etunimi. Kaveri tuumasi vaan että päätä ite, kyllä alkoi naama punottaan virkailijalla. No työkaveri on mies henkilö ja sukunimenä myös miehen nimi, outo saa arpoa kumpi on kumpikin nimi.
--- Lainaus päättyy ---
Naapurikaupungissa on seurakunnan mestarina Hannu Jussi-Pekka ;) Lehtitietojen mukaan tuosta nimestä saa kanssa monta variaatiota eri tilanteissa
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.01.2013 kello on 20:04 ---Se minua myös ärsyttää, kun se Lola laitatti niitä täytteitä niin vähän itteesä. Samaan rahaan olisi nahka venynyt isommillekkin täytteille. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai, et taidakaan olla niin luomu Äijä kun olen ymmärtänyt... :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta