Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ärsytyskynnys
vippe:
Varmaan mikää ei mua ärrrsytä niimpal ku erään uskonnon tuputukset..prkle ku oikke kotiin tunkevat..tosin oon kyllä sanonut aivan suoraant ja ovat kyllä ilmeestä nähnyt ärsyyntymiseni :P grrr...Olen ateisti kirkkoon kuulumaton ja en tod heidän lehtisiään tarvitse edes prsiin pyyhintään!
sipu:
ärsyttää syvältä
kun lehtikaupiaat lupaavat ilmasen lehden
kotiin kanettuna
ja kun sanon ,et anna tulla vaan
niin alkaa luettelemaan vaikka mitä hintoja
jos sit sanon ,että jos ihan kotiin kannettuna
niinsaatanpa tuon tilatakkin
vielä kun sanon että meille tulee posti
normaalisti tuonne liki 700 metrinpäähän postilaatikkoon
mutta tuossa oven vierässä on myöskin yhden lehden kokoinen laatikko
niin alkaa perumaan ja änkkäämään
ettei se lehti tuleekkaan kottiin asti
no siihen sitten minäkin
että antaa olla sit vaan sen koko ilmasen lehden
tulemati tähän osoitteeseen :(
Alan:
Jokavuotiset uudenvuodenajan menneen vuoden kertaukset ja veronpalautuksista/lisää maksamisesta (mikä on eri asia kuin mätkyt, jota sanaa vihaan) vouhkaamiset. Rikollisten toiminnan romantisointi tai suoranainen ihailu mediassa, "iskuista" sun muista puhuminen.
Jos ihan tarkkaan alkuperäiseen aiheeseen mennään niin Matti Kyllönen kokonaan. En sietänyt enkä siedä, pienenä ihmeenä pidän, että silti moottoriurheilua seurasin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.01.2013 kello on 16:39 ---Varmaan mikää ei mua ärrrsytä niimpal ku erään uskonnon tuputukset..prkle ku oikke kotiin tunkevat..tosin oon kyllä sanonut aivan suoraant ja ovat kyllä ilmeestä nähnyt ärsyyntymiseni :P grrr...Olen ateisti kirkkoon kuulumaton ja en tod heidän lehtisiään tarvitse edes prsiin pyyhintään!
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sinä, eikö Vartiotorni kelpaa. En osaa ottaa kantaa lehden sisältöön, kun en ole lukenut. Meillä aikoinaan kävi saman lehden tarjoajia. Isukka otti raamatun hyllystä ja kysyi. Onko teillä tämä sama kirja käytössä. Ei kuulemma ollut. Ja seuraavaksi, ULOS. :D
kookaburra:
Joka ajalla ovat tietysti omat hokemansa ja kotkotukset. Nykyään aiheuttaa lievää verisuonien koeponnistusta joka penteelen käänteessä hoettu; HAASTEELLISUUS!
Kaikki on nykyään niin haasteellista tai haasteita täynnä kuin käräjäoikeuden arkisto.
Mitenkäpä tähänkään purkaukseen tulisi ottaa kantaa? Siinäpä teille lajikumppaneille haastetta....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta