Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ärsytyskynnys
perho-ukko:
Muuten asiasta toiseen! Vieläkö on Suomi24 sähköposti osoitteessa varoitus viruksesta,en pääse sinne,heti tulee teksti,sivusto ei ole turvallinen,älä avaa!!! Sorry! tuli väärään osioon !!!
Ossi66:
Mun ärsytyskynnys ylitty justiinsa äsken kun kattelin erästä kirppisilmoitusta.. . Miksi ihiminen ei saa rauhasa kaupata tavaraansa ilman typeriä näsäviisaita kommentteja Thumbd
No nyt ei enää ärsytä ko sai sanottua :laugh:
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.01.2013 kello on 21:43 --- Muuten asiasta toiseen! Vieläkö on Suomi24 sähköposti osoitteessa varoitus viruksesta,en pääse sinne,heti tulee teksti,sivusto ei ole turvallinen,älä avaa!!! Sorry! tuli väärään osioon !!!
--- Lainaus päättyy ---
ei haittaa ihan hyvä osio on tämäkin
kun just ny ottaa niin kupolliin sekin posti
katos mä tasenen luonne
ain vihanen ::)
mä menin vaan sinne postiin
vaikka varottelikin
mutta nyt ei pääsyt millään konstii
taitavat asettaa sinne niitä jutskiaan
mitä sitten tekevätkin ??? :-\
kokeillaan huomenissa uusiksi
joskos taas toimis Thumb
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.01.2013 kello on 21:59 ---Mun ärsytyskynnys ylitty justiinsa äsken kun kattelin erästä kirppisilmoitusta.. . Miksi ihiminen ei saa rauhasa kaupata tavaraansa ilman typeriä näsäviisaita kommentteja Thumbd
No nyt ei enää ärsytä ko sai sanottua :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
sanos muuta
itsekkin samaa ihmettelen
vaikka samaista myytävää saiskin kaupasta -50%
niin mitä välii
menis sit ostamaan
eikä parkuis komenteissa >:(
huh mut olempa mäkin nyt
hieman nekatiivinen näköjään
parannan tapani heti
kun jo olen saanut yhteiskunnan herrat haukkua
ja kirppisasiakkaat ;D ;D ;D ;D
ps. ja tarkotan tällä sitten noita kommentteja
naamakirjankirpiksi ltä
en täältä
tämä vaan lisäykseksi ,jottei kukaan pahoita mieltään :)
seppoko:
Ärsytyskynnys meinaa ylittyä, kun joskus vahingossa kuulee urheiluselostusta. Sitten selostaja puhuu "voittomaalista", kun joku voittaa esim. 3-2. Miten se kolmas maali on joku s--kelin "voittomaali". Kaikkia niitä on tarvittu siihen voittoon. Miksi se eka voi olla se "voittomaali"? Sillä kun nujerrettiin vastustajan henkinen kantti. P--skeles sanon minä!!
>:( >:( >:(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta