Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Nopeasti paikasta toiseen ym
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.01.2013 kello on 14:30 ---Mulla on sellainen periaate, että kun mulla ja muilla perheenjäsenillä on kaikilla jonkun verran myös omia juttuja jaksetaan katsella toisiamme paremmin valtaosalla aikaa, kun touhuillaan yhdessä. :D Mun ei tarvi pyöriä hevostallilla eikä muiden niissä miesjutuissa, mitä minä harrastan.
Siitä tämä karavaanarihomma onkin mukavaa, kun lomareissulla sitä aikaa perheelle riittää.
Jokavuotinen puheenaihe, vähintään. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Talon isännällä täytyy olla yhteistä äijäaikkaa. Ja emännällä, akkain yhteisiä hömpötyksiä. Penskat kyllä löytää taas saman ikäisiään. :)
Alan:
No nyt on mulla ja Höpöllä oma siirtymätaipaleketj u.
Tuossa justiinsa suunnittelin yhden: Münchenin lentokentältä Zugspitzen juurelle pari tuntia pitäisi ajella yhtä kyytiä huhtikuun lopun perjantaina iltasella, tuleekohan siinä väkisinajamisen maku, kun matka on suunnilleen sama kuin Kuopijosta Jyäskyllään. Menisikö yksillä nisukahveilla?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.01.2013 kello on 17:04 ---No nyt on mulla ja Höpöllä oma siirtymätaipaleketj u.
Tuossa justiinsa suunnittelin yhden: Münchenin lentokentältä Zugspitzen juurelle pari tuntia pitäisi ajella yhtä kyytiä huhtikuun lopun perjantaina iltasella, tuleekohan siinä väkisinajamisen maku, kun matka on suunnilleen sama kuin Kuopijosta Jyäskyllään. Menisikö yksillä nisukahveilla?
--- Lainaus päättyy ---
Tässä kävi niin kuin parissa muussakin ketjussa. Että saan "ilmaisia" pisteitä loutaan, jossa lukee: Eniten uusien aiheiden aloituksia. Ei siinä mittään kyllä tämäkin passoo. :D
Kuljin hankitaan siksi että siinä voi majoittua, syödä, juoda ja jopa nauttia nisukaffeetkin. Mutta jos menet jollakin muulla kyydillä, silloin joudut ihan poikkeamaan jossakin nisu-tai muulla kaffeella. :D
Niin ja siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella. :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.01.2013 kello on 17:41 --- siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella. :D
--- Lainaus päättyy ---
Silloin kun reissattiin henkilöautolla niin tuossa Tiinan tuvalla tuli pysähdyttyäkin kahvilla ja tauolla nyt muutenkin mutta nykyään Adrialla tulee ajeltua ohi kun siinä on niin hyvä istua verrattun henkilöautoon, ei ole paikat vielä tuolla välillä päässeet kipeytymään. Monesti ajetaan sitten suoraan ABC Vaajakoskelle syömään.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.01.2013 kello on 17:41 --- Niin ja siinä Kuopio-Jyväskylä välillä on Tiinan taukotupa, harmi vain että sen ohi ei pääse pysähtymättä edes kulkimella. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa et höpöttäny turhaa. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta