Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huuto.net?
Opa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.01.2013 kello on 17:10 ---Yksi ehdotus, vältä toria viimeiseen asti jos mahdollista.
Ainakin autojen kohdalla työkaverille alkoi välittömästi tulla briteistä ja eteläeuroopasta huijaysyrityksiä, kun autoaan siellä kauppasi.
--- Lainaus päättyy ---
Aivan sama nettiautossa ja nettiveneessä, heti tulee tekstiviestiä tosiostajalta. Tästä paljon keskustelua "huippufoorumilla". Tuossa keskustelupätkässä kaikki tuntuu tutulta nkahden omakohtaisen kokemuksen pohjalta. Mutta ei niitä kannata pelätä, jättää ne omaan arvoonsa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10679772#comment-58455156
K.E.V:
Joko huutoon lähtöhinnalla mikä ei jää painamaan. Tai tori.fi ja ylimääräisellä mailiosoitteella. Silloinkin vastaa kysyjälle kenelle huvittaa. Toimii kyllä Thumb
mjo33400:
Tai sitten myy täällä, kyllä tämä huutonetin voittaa. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Ostaminen on ollut Huuto.netistä ihan hyvä. Lähinnä kirjoja olen ostanut. Myynyt en ole mitään. Myyminen on ikävää hommaa, kaiken kansan nirisijöille. Ei sen puoleen, minun myytävät on semmosta tavaraa että annan ilmaiseksi, vien kirpparille tai kaatopaikalle. :D
Fenix:
Ihan vastaavaa ja hyvin toimivaa systeemiä ei taida olla. Huutonetti ja keltainenpörssi alkoivat mennä huonompaan suuntaan, kun ne päätyivät Erkon mafian omistukseen. Kohta ollaan noissakin yhtä ahneita, kuin ebayllä, että viedään hinnasta muutama prosentti provikkaa.
Tori.fi on yksi melko toimiva vaihtoehto, mutta eipä siellä huutokauppaa voi käydä. Ja missä tahansa nettissä julkaistavassa s-postissa kannattaa aina käyttää joko kertakäyttöosoitett a tai ainakin sellaista tiliä, jonka lakkauttaminen ei suuresti harmita. Kaikilla kun ei ole halua tai osaamista säätää spamassasinia noita roskaviestejä siivoamaan, kuten minun kaltaisellani harrastajalla.
Joskus harkitsin perustavani uuden (huuto)kauppapaikan, mutta riittävän ilmoitusmäärän saaminen, jotta homma pyörisi oikeasti on melko vaikeaa. Ehkä nykyään vähän halvemmalla pääsisi saamaan tunnettuutta, kun voi käyttää facebookkia levittämään "ilosanomaa". :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta