Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huuto.net?
99:
Kävin laittamassa erään laitteen myyntiin tuonne huutonettiin ja huomasin että se on rampautettu (lähes) käyttökelvottomaksi . Eli pitäisi maksaa rahaa että saisi kaikki perustoiminnot käyttöön >:(
Taitaa olla aika lopettaa huuto.netin käyttö, se kun on nykyisellään käyttökelvoton jos et maksa rahaa sinne. Ja vaikka olenkin ollut siellä jo vuodesta 2000.
Joten tässä nyt haeskellaan kauppapaikkaa mikä toimisi suurin piirtein samoin kun vanha huuto.net (hintavaraukset, lähtöhinnat, korotukset, jne..). Ei sattuisi olemaan ehdotuksia?
Ossi66:
Yksi ehdotus, vältä toria viimeiseen asti jos mahdollista.
Ainakin autojen kohdalla työkaverille alkoi välittömästi tulla briteistä ja eteläeuroopasta huijaysyrityksiä, kun autoaan siellä kauppasi.
Ipsu:
Mitä laitetta yrität myydä?
Itse suosin nykyään paljon näitä facebookin kirppisrinkejä. Niistä tehnyt vaikka millaisia löytöjä ja päässyt kyllä yllättävistä ylimääräisistä tavaroista eroon.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.01.2013 kello on 17:10 ---Yksi ehdotus, vältä toria viimeiseen asti jos mahdollista.
Ainakin autojen kohdalla työkaverille alkoi välittömästi tulla briteistä ja eteläeuroopasta huijaysyrityksiä, kun autoaan siellä kauppasi.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota varten pitänee siis hankkia ihan oma sähköpostiosoite. Muutoinkin omaa sähköpostia kannattaa varjella viimeiseen asti.
88k5:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt tuon ideaa, koska vaikka olisit viimeisin huutaja (ei HV), kauppa ei välttämättä toteudukkaa. Ja mikään ei estä toisella nickillä vielä korottamasta, jotta ei tule Thumbd-merkintää. Tai sitten hetkenpäästä sama "roina" taas myynnissä - oma lukunsa ovat nuo trokarit..
Ainakin itse olen myynyt käytettyjä valkoisiakoneita Tori.fi:llä - jopa "vähän ylihintaa" (+ kuljetuksesta saanut ihan sopivasti 8) ).
Joo, ei mitään oikeita duuni tms. @osoitteita.. vaan joitain "kertakäyttöisiä". Ei ole perään kyselty mainosmielessä :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta