Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja LT31 -84 kuntoon.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 6.08.2013 kello on 22:38 ---Korjasin asian. Sori. Väsyneenä vähän sählää :(
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kysytään salasanaa. Yritän niin innolla katsomaan kuvia :-)
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 6.08.2013 kello on 22:39 ---Nyt kysytään salasanaa. Yritän niin innolla katsomaan kuvia :-)
--- Lainaus päättyy ---
:D :D Piti vielä vaihtaa asetuksia tuolla itse ohjelmassa. Tuon galleriankin vasta avasin, enkä ole vissiin edes täällä mainostanut, että sitä saa vapaasti käyttää.
Mulli:
Minulla toimivat.
Huikean palkitsevia näkyvät olevan nämä tämän alan remontit. Tulee parilla palasella aina metrikaupalla valmista.
Ihan uteliaisuudesta; mitä on tuolla katossa ylimmäisenä? Maalatua peltiä?
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 6.08.2013 kello on 22:49 ---Minulla toimivat.
Huikean palkitsevia näkyvät olevan nämä tämän alan remontit. Tulee parilla palasella aina metrikaupalla valmista.
Ihan uteliaisuudesta; mitä on tuolla katossa ylimmäisenä? Maalatua peltiä?
--- Lainaus päättyy ---
Tarkkaan ottaen 1220×2120mm paloina meni katto paikalleen. Katossa on ylimmäisenä tällä hetkellä vielä pressu, mutta vanha alumiinipelti menee takaisin, jahka saan viimeisetkin vanhan vanerin rippeet siitä irti. Reippaat vedot butyylimassaa reunoille ja saumoihin ja muuten D4-puuliimalla, eli uretaanipohjaisella tökötillä. Se kestää kosteutta ja sietää alumiinin ja puun erilaisen lämpölaajenemisen vähän paremmin kuin muut liimat.
jus66si:
Tuossa on kuvasarjaa yhdestä rempasta kahvitauolle. Kattoa siinäkin laitellaan. Hienostihan tuo sulla etenee.
http://www.hameensammutin.com/matkailiautonkatto.htm
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta