Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (11/39) > >>

RR:
Kyl norjassa matkailuautolla pärjää. Pohjosessa on yks pätkä jossa meinaa mennä hermot joka kerta. Onnekseni en muista mikä se tarkkaan ottaen on, niin ajan varmaan ensi kerralakin sitä. Muistaakseni Tromssasta kun ajellaan pidempään itään päin on pitkähkö kapea pätkä jossa turistibussit tulee usein vastaan sen verta keskellä että joutuu ajamaan renkaat viivan päällä. Auto jatkuu vielä aika pitkälle renkaiden yli noin leveyssuunnassa, niin alkaa piennarkin loppua kesken.

Peilit on joutunut suuntaamaan ainakin kerran uudestaan sen pätkän jälkeen.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.01.2013     kello on 15:46 ---Kiitti Tervolle noista Norjan maisemista, en muistanutkaan miten kapeita ne nuo tiet ovatkaan, taitaapa olla niin etten ole ihan heti lähdössä matkailuautolla tuonne Geirangerin maisemiakaan katselemaan.  ;D

Pitäisi varmaan lähteä sinne vuokra-autolla niin ei se otsasuonikaan ponnahtaisi esiin kuin sen omavastuun osalta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Se otsasuoni on sellainen, että sen pitää antaa pullahtaa aika ajoin, jälkeenpäin siitä tulee hyvä olo. Norjassa liikkuu niin linja-autoja kun rekkojakin, 2,5m yhdistelmiä ja kyllä sinne mahtuu sekaan.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.01.2013     kello on 10:42 --- mutta itse en voisi lomailla levollisin mielin jossain kahden tuhannen kilometrin päästä kotoa, jo tuo Legolandiin meno (joka lie ensimmäinen Oikea ulkomaanmatka matkailuautolla) ja ajatus siitä että ollaan siellä päivä ja pelko siitä että onko auto ryöstetty saa otsasuonen nousemaan jo täällä sohvalla.  ;D

Entäs sitten jos terveys sakkaa itsellä tai perheenjäsenellä, ei olisi kiva saada uutista jossain toisella puolella maapalloa, en luota niin puoleen jonkin itäblokin sairaalan tasoonkaan...ehkä pikku hiljaa jokainen ymmärtää miksi ei kiinnosta ulkomaat.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se menee. Vanha auto ja puoli omaisuutta mukana. Ole siinä sitten huisin nevadassa levollisin mielin.  :)

Silloin kun minulla on varaa lähteä kauemmaksi, menen lentämällä. Selvittelen maan olot viimmeisen parin sadan vuoden janalta. Sitten osaan suhtautua heidän tapoihin, ajatuksiin, kulttuuriin, ruokaan ja juomaan.  :)

Jos jossakin maassa kansalaiset on tehny idioottimaisuuksia, se kertoo minulle heistä muutaman sukupolven ajalta. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, ei ainakaan minun. Muissa maissa liikkuessa on tietsikka korvien välissä ohjelmoitava sen maan mukaan, että ymmärtää miten ollaan maassa maan tavalla.  :)

Ja jokainen tekee mieleisensä, vaikka niin kuin kilparatsu, jolla on läpät päässä, ettei nää sivulla vilistävää (vilistänyttä) maailmaa.  :)

Turvallisia ulkomaan matkoja kulkimella kaikille.  :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  6.01.2013     kello on 16:16 ---^
Joka paikkaan minne ajaa linja-autot, voi mennä myös a-autolla. Siinä on mun mittari.

--- Lainaus päättyy ---
Kai sitä nyt hiukan ahtaampiin paikkoihin voi ajaa, kuin linja-autolla?  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.01.2013     kello on 17:01 ---Jos jossakin maassa kansalaiset on tehny idioottimaisuuksia, se kertoo minulle heistä muutaman sukupolven ajalta.
--- Lainaus päättyy ---
Mut eihän esim AATU ollut Saksalainen, vaan Itävallan siirtolainen  ???
Ja Hollantilaiset niitä siirtomaissa vasta ovat tehneet tai Belgialaiset

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View