Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (9/39) > >>

Alan:
Missähän sellainen... Syyria varmaan. Turkkiin olisi mukava ajella, ei loppuisi nähtävä kesken ja matkallakin olisi katseltavaa.

Kaverit kävi vasta Valko-Venäjällä. Oli ollut siisti ja turvallinen maa, paljon nähtävää etenin sotahistorian ystäville. Toki porukassa oli venäjäntaitoinen ja kokemusta itämatkailusta muutenkin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.01.2013     kello on 09:51 ---Missähän sellainen... Syyria varmaan. Turkkiin olisi mukava ajella, ei loppuisi nähtävä kesken ja matkallakin olisi katseltavaa.

Kaverit kävi vasta Valko-Venäjällä. Oli ollut siisti ja turvallinen maa, paljon nähtävää etenin sotahistorian ystäville. Toki porukassa oli venäjäntaitoinen ja kokemusta itämatkailusta muutenkin.

--- Lainaus päättyy ---
siinähän ois kohde T.H:lle  8)
Itse en kiinnostunut noista niin kauan kuin mielivaltainen rahastus on olemassa vaikka viranomaisten taholta. Aikoinaan sitä harrastettiin Baltiassakin, hävinnyt pois , mielestäni ainakin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.01.2013     kello on 09:51 ---Kaverit kävi vasta Valko-Venäjällä. Oli ollut siisti ja turvallinen maa, paljon nähtävää etenin sotahistorian ystäville. Toki porukassa oli venäjäntaitoinen ja kokemusta itämatkailusta muutenkin.

--- Lainaus päättyy ---
Oltiinko tällä reissulla omalla kulkimella liikkeellä?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.01.2013     kello on 09:57 ---siinähän ois kohde T.H:lle  8)

--- Lainaus päättyy ---

Jos minua tarkoitat, niin mieluummin maahan, joka oli samalla viivalla vastaan rakasta ystäväämme Neuvostoliittoa. Me pelastuttiin sitkeän puolustustahdon ja ovelan sukkuloinnin politiikan keinoin kahden "ystävän" Neuvostoliiton ja Saksan puristuksesta. Saksa tuhosi lapin ja Neuvostoliitto vei käsivarren ja Karjalan. Se siitä "ystävyydestä".  :)

Muutaman kerran olen käynyt Hollannissa asuvan ystävän kyydissä kiertämässä ympäri Hollantia. Joka kerta ruuhkassa jököttäessämme olen päättänyt, ei koskaan kulkimella kytkimen polttoon tänne, eikä muuallekkaan vastaavaan maahan.  :)

Meikäläisen pussista (rahapussista) loytyvillä killingeillä olen matkustanut silloin tällöin lentäen johonkin mielenkiintoiseen kaupunkiin. Hiippaillut siellä lähinnä jalkapatikassa, syöden juoden ja nähtävyyksiä katsellen. Jos joku nähtävyys on kauempana, halpamaan taksi vie sinne edullisesti. Metroa en ole käyttänyt, kun siitä kyydistä maisemat on ankeat.  :)

Mielestäni kulkimella liikkumisen parhaita puolia on se että siinä syödään ja juodaan edullisesti. Miksi tuhraasin lomani ruuhkassa ajamiseen ja sitten söisin ja joisin paikkakunnan herkkuja.   ...Jos löytäisin parkkipaikan.  :)

Jokkainen tyylillään, mutta mieluummin lomaillen ja naatiskellen ilman suonen kohoamista otsaan.  :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.01.2013     kello on 10:24 ---Jokkainen tyylillään, mutta mieluummin lomaillen ja naatiskellen ilman suonen kohoamista otsaan.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin otsasuoni kohoaa näillä ulkomaan matkailijoilla lainkaan, se kupru tullee vain meillä jotka eivät kulkimeilla ole niin innostuneita lähtemään rajojen ulkopuolelle, siinäkin lie kyse vain tottumuksesta mutta itse en voisi lomailla levollisin mielin jossain kahden tuhannen kilometrin päästä kotoa, jo tuo Legolandiin meno (joka lie ensimmäinen Oikea ulkomaanmatka matkailuautolla) ja ajatus siitä että ollaan siellä päivä ja pelko siitä että onko auto ryöstetty saa otsasuonen nousemaan jo täällä sohvalla.  ;D

Ei voi mitään mutta sellaista se vaan omalla kohdalla on. Rohkeutta ja sen vuoksi mielenkiintoa kovin kauas ei ole. Entäs sitten jos terveys sakkaa itsellä tai perheenjäsenellä, ei olisi kiva saada uutista jossain toisella puolella maapalloa, en luota niin puoleen jonkin itäblokin sairaalan tasoonkaan...ehkä pikku hiljaa jokainen ymmärtää miksi ei kiinnosta ulkomaat.  :o

Nuorena oli sitä hullunrohkeutta, tuli vuokrattua moottoripyöräkin Kreikassa ja ajeltua sillä ympäriinsä, samoin Italiassa vesiskootteri ja ajeltua aika kauas lähtöpaikasta, onnettomalla uimataidolla, olihan se liivi päällä mutta ei minusta ole reissaajaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View