Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (29/39) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.11.2014     kello on 15:07 ---Vaan kaikkeen ei ole meikäläisestä; Meretniemen perheen rohkeutta kadehdin. http://www.hs.fi/ihmiset/a1415681622695

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla itsesuojeluvaiston puutetta, kolme tuonikäistä lasta!   :o   Ei muuta kuin onnea matkaan!!   Thumb

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.11.2014     kello on 15:35 ---Taitaa olla itsesuojeluvaiston puutetta, kolme tuonikäistä lasta!   :o   Ei muuta kuin onnea matkaan!!   Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Liekö rohkeutta vaiko uhkarohkeutta..kuki n tavallaan.Itse olen  :-\ migreenin partaalla pelkän lasten uintireissun jälkeen..ei siinä kyläläisten kanssa ehdi turisemaan..Kokoaja n lasken tenavia läpi..kaikki pinnalla..ja lampi on matala tässä päässä joka pienille uimareille tarkoitettu.

Alan:
^

Pitkä on heillä reissu, mutta tuskin ovat veneessä koko aikaa. Kerkiää siinä lapsille maailmankuva muodostumaan, kahdelle vanhemmalle ainakin.

-------------------

Vähän kynnystä lähteä alueille, joissa tarvii ison tukun rokotuksia tai lääkekuureja, jälkimmäinen lähinnä malarian eri variantteja vastaan.

Mutta nuohan on vain hidasteita, ei esteitä. Thumb

"Masi":
Tuommoiseen kun saisi vaimon puhuttua. Se on tuommoien tehtävä silloin kun se on mahdollista, ei voi kuin pikkaisen kadehtia ja ehkä pitää alkaa treenata sitä vaimon yli puhumista.
Tosin itse lähtisin african kierrokselle vaikka tälläisella.

K.E.V:
Kun ois tuo pakka kunnossa  :-X No kuvassa näkyy ajonevo ja kohde Thumb
Tuo Slovenialainen pariskunta oli meidän kanssa Kreikassa samalla campingilla. Methonissa lähellä Olympus vuorta viime kesänä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View