Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Maat tai kohteet, joihin en halua matkustaa

<< < (21/39) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  8.01.2013     kello on 08:07 ---Mitäkähän "kaasua" oli, oliko säiliöautollinen mukana ja narkoosilääkäri annostelemassa. Sorry oli pakko  ???
Koska lääketieteen mukaan tuollaisia kaasutuksia ei ole olemassa, ei edes maalaisjärjen

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa se on neste, joka kaasuuntuu herkästi. Ja kolmannella henkäisyllä tulee nukkumatti.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.01.2013     kello on 22:25 ---Itse asiassa se on neste, joka kaasuuntuu herkästi. Ja kolmannella henkäisyllä tulee nukkumatti.

--- Lainaus päättyy ---

Onko oikein tosi? Olen kans pitänyt tätä vaunujen kaasuttamista kaupunkilegendojen äitinä.
Tässähän olisi oman ketjun paikka, jos tiedät enemmän.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  9.01.2013     kello on 23:57 ---Onko oikein tosi? Olen kans pitänyt tätä vaunujen kaasuttamista kaupunkilegendojen äitinä.
Tässähän olisi oman ketjun paikka, jos tiedät enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Tämän näköinen puteli on kyseessä. Saatavuus erittäin rajoitettua, joten hankala saada mistään ainakaan laillisesti.

Ps. siitä en ole varma onko juuri tuota ainetta käytetty noissa jutuissa, mutta tuo aine ainakin nukuttaa helposti ja nopeasti.

Jgahpir:
Oho, kaikenmoista.
Yleensä kaasutusteoria kumotaan sillä, ettei ammattilainenkaan pysty säätelemään tajuttomuuden ja tappamisen rajaa noin isossa tilassa.
Olisko tässä nesteessä jotain uusia ominaisuuksia.

Vakuutusyhtiöillä on vielä oma teoriansa, mikä sen tajuttomuuden puskaparkeissa aiheuttaa  ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 10.01.2013     kello on 00:31 ---Oho, kaikenmoista.
Yleensä kaasutusteoria kumotaan sillä, ettei ammattilainenkaan pysty säätelemään tajuttomuuden ja tappamisen rajaa noin isossa tilassa.
Olisko tässä nesteessä jotain uusia ominaisuuksia.

--- Lainaus päättyy ---

Vanha nestehän tuo on (70 luvulla kehitetty), eikä tarvita kuin alle 1% pitoisuus niin nukkumatti tulee herkästi. Pitoisuus voidaan kymmenkertaistaakin, eikä silloin vielä henki lähde (ellei ole jotain muuta taustalla).

Tarkennuksena vielä, kyseessä ei ole "vaaraton" aine, vaan yleisesti anestesiassa käytetty aine (eli se aine kun maski laitetaan suulle ja pyydetään laskemaan kymmeneen...) jota väärinkäyttämällä voi aiheuttaa vaaraa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View