Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vänkäysvapaa perjantai
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 12.02.2011 kello on 18:13 ---Tiijätkö vippe,että näin oululaisena on ihan hauskaa lukija tuota sun murrekirijotusta.Lu ulisin suurimman osan siittä jopa ymmärtäneeni.Pitäsk öhän meijän perustaa tälle saitille aivan oma murreosijo ???
PS(ohan se turun murretta vai?)
--- Lainaus päättyy ---
Tää o jottai peimariturkusalosia saksamurret ;D Täs ku on pyöriny enimmäkse nois paikois..Mut kyl mä oon kans sitä milält et Raumagiält tai Laitlaist murret ei kantsi pal tän kirjotel..niist ei ota piruka selvää.. ;D (itte oon kyl Raumal syntyny, mut nii vähä aikka siäl asunu et se giäl ei ol mul jääny..Sipul voi kyl ol jokseeki jääny? ::) ) Vehmaal olen asunu ja se viel vähä Turku-Laitla-Ugi akseli murret..mist ei kans oikke kunnol selvä ota ;D Antteks vaa kaik Laitlalaise, Ugilaise jnejne ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.02.2011 kello on 09:58 ---Tää o jottai peimariturkusalosia saksamurret ;D Täs ku on pyöriny enimmäkse nois paikois..Mut kyl mä oon kans sitä milält et Raumagiält tai Laitlaist murret ei kantsi pal tän kirjotel..niist ei ota piruka selvää.. ;D (itte oon kyl Raumal syntyny, mut nii vähä aikka siäl asunu et se giäl ei ol mul jääny..Sipul voi kyl ol jokseeki jääny? ::) ) Vehmaal olen asunu ja se viel vähä Turku-Laitla-Ugi akseli murret..mist ei kans oikke kunnol selvä ota ;D Antteks vaa kaik Laitlalaise, Ugilaise jnejne ;D
--- Lainaus päättyy ---
gyl noi viel ymmärtä,mut se oikke raumangiel se kunno oikke vanhana giel.. siin voi tul kiel muuri ...vaik meil kyl opetetti koulus raumangielt ..no se ku muukin oppi kielis kui muiskin aineis o jo jäänt iha unhola ;D mä kans höpise kielil ku murteil mit sattu enkä ain itekkä itteän ymmär ... simmost siasaksa vaa väli pulppua tuolt kiruksist :D :D :D
hartsakoski:
Kyllä tuo teijän kieli on sellasta,että ku oikeen äkkiä lukkee ni se vois olla vaikka angolan kieltä ;D ;D.Sitte ku malttaa hittaasti lukija,ni siitä saa jottain tolokkua ;).
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 14.02.2011 kello on 09:58 ---Tää o jottai peimariturkusalosia saksamurret ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minäkun luulin hetki sitten olevani vain
pienessä flunssassa, mutta mutta kun tuosta
kuvittelin jotain ymmärtäneeni niin taidankin
olla tosi sairas. :D
Nyt täytyy taas mennä lepäämään.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 14.02.2011 kello on 19:48 ---Minäkun luulin hetki sitten olevani vain
pienessä flunssassa, mutta mutta kun tuosta
kuvittelin jotain ymmärtäneeni niin taidankin
olla tosi sairas. :D
Nyt täytyy taas mennä lepäämään.
--- Lainaus päättyy ---
Juujuu..kippiänä tartte ol sänkys, filtial ja juar jottai lämmint ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta