Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vänkäysvapaa perjantai
Jushi69:
No kummsta päästä se lensi näytölle ............ ;D
Herrajumala että sitä taas tulee härskie textie............. ;D
Noo huomenna vielä pahempaa...
hartsakoski:
Mulle passaa kans ettei ruveta vänkäämään ;D ;D.Olen senverran sopuisa ja rauhaa rakastava luonne,etten viitsi lukea loppuun asti eri saiteilla olevia vänkäämisiä.Ihmette len sitä,etteikö asioista voida olla eri mieltä ASIALLISESTI ??? ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 11.02.2011 kello on 21:44 ---No kummsta päästä se lensi näytölle ............ ;D
Herrajumala että sitä taas tulee härskie textie............. ;D
Noo huomenna vielä pahempaa...
--- Lainaus päättyy ---
kyl se lens yläpääst purskahdus meinaan :D :D :D :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 12.02.2011 kello on 10:18 ---Mulle passaa kans ettei ruveta vänkäämään ;D ;D.Olen senverran sopuisa ja rauhaa rakastava luonne,etten viitsi lukea loppuun asti eri saiteilla olevia vänkäämisiä.Ihmette len sitä,etteikö asioista voida olla eri mieltä ASIALLISESTI ??? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan..ärrsytää (puuttuu t kirjain ;D ) semmoset..
Mut parasta on ettei itte provosoiru ja lähre tommosse tyhmään vänkkämisse mukka..eik vaa!
Tääl piräs ol kivaa kirjotel ihmiste kans ja asiaaki voi kirjotel sillee ettei tart heti repii naamaa norsusvidul ::)
No joo..alkaa jekku jo vaikuttaan joten poistun taka oikeelle, sit oikeelle ja sit vasemmal istuileen saunalauteil ;D
hartsakoski:
Tiijätkö vippe,että näin oululaisena on ihan hauskaa lukija tuota sun murrekirijotusta.Lu ulisin suurimman osan siittä jopa ymmärtäneeni.Pitäsk öhän meijän perustaa tälle saitille aivan oma murreosijo ???
PS(ohan se turun murretta vai?)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta