Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Saksaan kesällä Matkailuautolla

<< < (10/18) > >>

Alan:
Ite olen kaipaillut aikaisemmilla matkoilla ja nyt otetaan mukaan ensimmäistä kertaa, kun vanhempi lapsi ajelee jo omalla.

Kannattaa ottaa mun mielestä. Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 28.01.2013     kello on 21:59 ---Kertokaa nyt viisaammat kokemuksia kannattaako reisuun ottaa fillarit mukaan ;) kun nekin painaa.Mahtuvat kyllä takatalliin Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Riippuu ihan omista himoista ja haluista ja laajentaahan niillä reviiriä kummasti.

seppoko:
Aina ottaisin, jos ei 7 metriä ylittyisi. On useiden laivayhtiöiden pituusraja. Ja auto on 6,87 pitkä ilman pyörätelinettä.

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.01.2013     kello on 22:11 ---Aina ottaisin, jos ei 7 metriä ylittyisi. On useiden laivayhtiöiden pituusraja. Ja auto on 6,87 pitkä ilman pyörätelinettä.

--- Lainaus päättyy ---
Jos menee finnlines:llä on raja 8m ja mulla auto 7.08 m voi siis myös pyörätelineeseen laitaa Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 28.01.2013     kello on 22:19 ---Jos menee finnlines:llä on raja 8m ja mulla auto 7.08 m voi siis myös pyörätelineeseen laitaa Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jeps.

Jäi messualennuksesta huolimatta Finnlines Saksaan ostamatta, kun eivät antaneet koirista alennusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View