Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Koskakohan ehtii kauppoihin?
99:
Uusi kilpailija mobiilipuolelle 8)
http://youtu.be/cpWHJDLsqTU
K.E.V:
Toivottavasti piankin Thumb
Fenix:
Kauanhan siinä menikin. Ovat pilanneet tuon takia tietokonekäyttiksen sä unity työpöydällä jo vuosia sitten. Olen nyt tätä unityä koittanut sietää muutaman päivän, kun laittelin viimein 12.04lts version, mutta säätämisenkin jälkeen tässä on turhan monta suorastaan raivostuttavaa ominaisuutta, joille ei voi mitään. Tai saishan esim tuon global app menun pois, mutta epäilyttää sitten jatkossa se päivitysrumba ja pakettien ristiriidat, jos niille antaa kyytiä.
No, itse asiaan. Ei muta, kuin onnea matkaan vaan ubuntulle ja muillekkin käyttis kilpaan. Taitaa vaan olla niin, että markkinat on jo jaettu, eikä sinne ole asiaa, kuin androidilla ja iOS:llä. Eihän E-floppi ja mikkisoftakaan ole saaneet sijoitetuista markkinointimiljoon ista huolimatta tuota wintöx-puhelintakaan kaupaksi, kuin marginaalisia määriä.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 3.01.2013 kello on 12:02 ---Kauanhan siinä menikin. Ovat pilanneet tuon takia tietokonekäyttiksen sä unity työpöydällä jo vuosia sitten. Olen nyt tätä unityä koittanut sietää muutaman päivän, kun laittelin viimein 12.04lts version, mutta säätämisenkin jälkeen tässä on turhan monta suorastaan raivostuttavaa ominaisuutta, joille ei voi mitään. Tai saishan esim tuon global app menun pois, mutta epäilyttää sitten jatkossa se päivitysrumba ja pakettien ristiriidat, jos niille antaa kyytiä.
--- Lainaus päättyy ---
Taikasana tuohon on gnome-session-fallback
Toimii,eikä mene mikään rikki ;)
Topelius:
Itse olen ihastunut tuohon Mate työpöytään:-) Pitäis yrittää kokeilla kuinka se toimis myös LTSP-ympäristössä. Unity on kyllä melko raskas. Reilu 500megaa menee muistia jo siihen. Mate ja Lubuntu alle 200 megaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta