Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasumäärämittari?

<< < (4/11) > >>

ihaa:
Mulla on meininki että ensi kesänä reissataan yhden pullon taktiikalla, silloin on hyvä tietää kaasun määrä, toisaalta ei mennyt kuin yksi pullo koko kesän aikana....

Mitä niitä turhaan pulloja kuljettamaan jos sen määrän voi mittarillakin tarkistaa.  Thumb

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.01.2013     kello on 14:00 ---Mulla on meininki että ensi kesänä reissataan yhden pullon taktiikalla, silloin on hyvä tietää kaasun määrä, toisaalta ei mennyt kuin yksi pullo koko kesän aikana....

Mitä niitä turhaan pulloja kuljettamaan jos sen määrän voi mittarillakin tarkistaa.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kotimaassa jos matkailee niin kaasun loppumisen huomaa tulen sammumisesta (pätee ulkomaillakin) ja kaasua on saatavissa niin monista paikoista Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.01.2013     kello on 14:00 ---Mulla on meininki että ensi kesänä reissataan yhden pullon taktiikalla, silloin on hyvä tietää kaasun määrä, toisaalta ei mennyt kuin yksi pullo koko kesän aikana....

--- Lainaus päättyy ---

Jokkainen tehköön tavallaan. Yleensä valitetaan kun kaksi pulloa ei riitä, ja ostellaan kaiken maailman adaptereita. Kaverilla on WW-retkiauto, siinä pieni kaasupullo. No, en ole häntä kyllä tavannut reissun päällä. Jos jonnekkin lähtee, nukkuu autossaan kaikki ryysyt päällä. Silloin ne lähtemiset jää vähiin.  :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 11.01.2013     kello on 14:13 ---kaasua on saatavissa niin monista paikoista Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Niin on. Aika usealla alueellakin niitä pulloja on saatavilla joten jos meillä menee kesässä se yksi pullo niin sama onko sen hinta 19.90 vai 22.90 €

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.01.2013     kello on 14:21 ---Niin on. Aika usealla alueellakin niitä pulloja on saatavilla joten jos meillä menee kesässä se yksi pullo niin sama onko sen hinta 19.90 vai 22.90 €

--- Lainaus päättyy ---

Toi on niin totta. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View