Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (12/57) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  6.01.2013     kello on 11:18 ---Aikas hieno suoritus Vesselillä, onneks olkoon.. Va melkeen masentaa tommonen ku tietää ettei itestä oo moiseen, va yritetään kummiski...va mulle riittäs komiasti 30 kiloo, ja ois myös toiveena ett sais pillereitä vähemmäksi tai ei ainakaan lisää niinku ny on pelkona..

--- Lainaus päättyy ---

Thumb
hienoa ,että nyt olet kuitenkin sen alottanut
ja täällä toinen toistamme tukien
mennään pienin askelin
kohti hoikempaa olemusta  Thumb

Rölli:
Viikonlopun saldo +1

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  6.01.2013     kello on 16:09 ---Viikonlopun saldo +1

--- Lainaus päättyy ---

noh nyt on sit sinulla ja minulla mitä tiputtaa -1kg  Thumb
en ole käynyt puntarilla tänäänkään
mutta huomenna käväsen  :)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva -  4.01.2013     kello on 22:32 ----1,4 kg, mutta tilanne tulee "tasaantumaan" tässä viikonlopun aikana, valitettavasti  ;)
Hitaammin saattaa tulla hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Mää en kyllä ajatellu tähän rinkiin liittyä, mut jospa koittasin kuitenkin.
Ei siis ollut mitään suunnitelmaa alkaa pudottamaan painoa, mutta nyt kun se jo -3 kg on pudonnut,
ni jospa se vaik ees tässä pysyis. Ennen joulua viimeks oon puntarilla käyny, joten on voinu jouluruuista tulla ensin jopa vähän lisää, mut nyt näyttää ton 3 kiloo vähemmän kun ennen joulua.
Mulla on tässä ringissä selvä etulyöntiasema, kun en ole nyt 3 päivään pystynyt syömään. Pelkällä mehulla/juomalla siis mennään. Jospa sitten aikanaan kun saa taas syötyä, niin osais alottaa sen kohtuudella..
Onnevaa lainatakseni, tää pudotus saattaa kyllä siis tässä vielä tasottua  ::) ::)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  6.01.2013     kello on 19:26 ---Mää en kyllä ajatellu tähän rinkiin liittyä, mut jospa koittasin kuitenkin.
Ei siis ollut mitään suunnitelmaa alkaa pudottamaan painoa, mutta nyt kun se jo -3 kg on pudonnut,
ni jospa se vaik ees tässä pysyis. Ennen joulua viimeks oon puntarilla käyny, joten on voinu jouluruuista tulla ensin jopa vähän lisää, mut nyt näyttää ton 3 kiloo vähemmän kun ennen joulua.
Mulla on tässä ringissä selvä etulyöntiasema, kun en ole nyt 3 päivään pystynyt syömään. Pelkällä mehulla/juomalla siis mennään. Jospa sitten aikanaan kun saa taas syötyä, niin osais alottaa sen kohtuudella..
Onnevaa lainatakseni, tää pudotus saattaa kyllä siis tässä vielä tasottua  ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---

hyvä päätös  Thumb
ja toivotaan ,että pian paranet  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View