Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (11/57) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.01.2013     kello on 19:48 ---Tein leivinuunissa pizzaa, mozzarella, chorizoa, Auraa...

Vähän punkkua päälle.

Mikä ketju tää oli?

Anteeksi.  :-[

--- Lainaus päättyy ---

saat synnin päästön  :-* ;D ;D ;D
ei sinulla ole läskeistä huolta
ainakaan minun mielestäin 
syö pois vaan,  mitä mielit Thumb

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  5.01.2013     kello on 09:15 ---sama kakkos jutska on täälläkin
ja lääkkeet lopetettiin ,kun eivät passanneet
nyt vain mittailen ja toivon ,että sekin paranis
tässä ,kun paino alenis
oon saanut sen onneksi pysymään siinä 6-7 välissä
että ei nyt olla uusiksi aateltu lääkitystäkään tuohon tautiin  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kakkonen on täälläkin. Todettiin 20 vuotta sitten ja sain tiukat ohjeet imelä-Iitalta, mitä saa syödä ja mitä ei. Kun oli kaikki kiellot luetellut, niin pakko oli kysyä: "kun nyt olet kaiken hyvän kieltänyt, niin saako vielä olla naisen kanssa silleen?"

Yhtään pullapalaa, kakkua tai valkoista leipää en ole suuhuni tunkenut enkä myöskään marjoja tai hedelmiä. Ikinä en ole syönyt hampurilaista tai pizzaa. Tein täydellisen elämäntaparemontin ja olen toistaiseksi selvinnyt ilman lääkkeitä.

Muut herkut, jotka jätin pois:
- peruna
- kastikkeet, myös salaateista
- sokeri
- voi ja muut levitteet
- kunnon juustot
- karkit ja jäätelöt tietenkin
- suola minimiin

Paino putosi näillä eväillä ja pienellä liikunnalla 9 kk:ssa 49 kg, josta on palannut 10 kg. Kuten jo aikaisemmin totesin, niin minulla ei ole asiaa rinkiin.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  5.01.2013     kello on 23:01 ---Kakkonen on täälläkin. Todettiin 20 vuotta sitten ja sain tiukat ohjeet imelä-Iitalta, mitä saa syödä ja mitä ei. Kun oli kaikki kiellot luetellut, niin pakko oli kysyä: "kun nyt olet kaiken hyvän kieltänyt, niin saako vielä olla naisen kanssa silleen?"

Yhtään pullapalaa, kakkua tai valkoista leipää en ole suuhuni tunkenut enkä myöskään marjoja tai hedelmiä. Ikinä en ole syönyt hampurilaista tai pizzaa. Tein täydellisen elämäntaparemontin ja olen toistaiseksi selvinnyt ilman lääkkeitä.

Muut herkut, jotka jätin pois:
- peruna
- kastikkeet, myös salaateista
- sokeri
- voi ja muut levitteet
- kunnon juustot
- karkit ja jäätelöt tietenkin
- suola minimiin

Paino putosi näillä eväillä ja pienellä liikunnalla 9 kk:ssa 49 kg, josta on palannut 10 kg. Kuten jo aikaisemmin totesin, niin minulla ei ole asiaa rinkiin.

--- Lainaus päättyy ---

huh ..olen ällikällä lyöty
mahtavaa  Thumb
kyllä olet tiputtanut aikamoisen kilomäärän  Thumb
jopa yhden naisen verran ..huoh
tämä antaa motivaatiota kerrassaan  Thumb :)

hartsakoski:
Vesseli,mahtava suoritus Thumb Thumb.Koitan tulla perässä,jospa nuita läkkeitä sais ainakin vähentää jossain vaiheessa ???

Rölli:
Aikas hieno suoritus Vesselillä, onneks olkoon.. Va melkeen masentaa tommonen ku tietää ettei itestä oo moiseen, va yritetään kummiski...va mulle riittäs komiasti 30 kiloo, ja ois myös toiveena ett sais pillereitä vähemmäksi tai ei ainakaan lisää niinku ny on pelkona..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View