Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (53/57) > >>

sipu:
kah tällänenki  sivu jostain kaivettu esille 
semppiä vain Jushi 69 Thumb

itse kärsin nyt näistä pakkasista
kun astma ärtyy herkästi
olen ,kuinten yrittänyt hitusen  käpytellä
enimmäkseen sitä vois sanoa vain
et happihyppelyä harrastanut  :)

perho-ukko:
Joopa joo... Nyt pitää lähteä kaupalle,myyvät loput kinkut puoleen hintaan,kymppikilon kinkku 25€ ! ;D

Alan:
Omia syömisiä kun olen katellut, niin pahimmat vihulaiset taitaa olla juusto, vehnä eri muodoissaan ja vähän turhan innokkaasti ruuanlaitossa lutrattu oliiviöljy.

Ei ole vaikeaa korjata. Rasvaista lihaa en syö, makkaraakaan talvikaudella lainkaan, mutta voisi noita sikaleikkeleitäkin vähentää ja vaihtaa kalkkunaan.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2014     kello on 09:27 ---Omia syömisiä kun olen katellut, niin pahimmat vihulaiset taitaa olla juusto, vehnä eri muodoissaan ja vähän turhan innokkaasti ruuanlaitossa lutrattu oliiviöljy.

Ei ole vaikeaa korjata. Rasvaista lihaa en syö, makkaraakaan talvikaudella lainkaan, mutta voisi noita sikaleikkeleitäkin vähentää ja vaihtaa kalkkunaan.

--- Lainaus päättyy ---
  Nykyisissä kinkuissa ei ole paljon rasvaa,paistamisen yhteydessä vesi niin kuin rasvakin poistuu,ja eihän sitä kinkkua pidä syödäkkään kinkun pälle leipää,vaan leivän päälle kinkkua,ja ohut viipale !

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.01.2014     kello on 08:48 ---Joopa joo... Nyt pitää lähteä kaupalle,myyvät loput kinkut puoleen hintaan,kymppikilon kinkku 25€ ! ;D

--- Lainaus päättyy ---

ostin kotimaisen kinkun 7 kg 13 e
ja toivottavasti saadaan pääsiäisenä
tai juhanuksena paljooon poppoota sitä syömään  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View