Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (48/57) > >>

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.07.2013     kello on 21:44 ---Voinee jo päättää tämänkin vedon...HÄVISIN !!! 

Kesäkuun lopulla tilanne oli vielä se että paino oli pudonnut alkuvuoden lähtölukemista 11 kiloa joten heinäkuussa olisi pitänyt lähteä se 4 kiloa joka on lomakuukautena paljon se, no nyt kun heinäkuu alkaa vetää viimeisiään ja kolmet synttärikakut syöty ja lomailuherkut päälle, tuloksena sitten +3 kiloa siihen neljään joten alkuvuodesta on nyt sitten saatu pois vaan 8 kiloa...

Kyllä mulla vielä nuo 7 kiloa lähtee mutta se vaatii sen perusarjen pyörityksen ympärilleen mitä kesäloma myöhäisine valvomisineen ei todellakaan ole...no ensi viikolla taas laihduttamaan. :D

1500 euroa olisi kyllä kelvannut. :-\

--- Lainaus päättyy ---
Näin se vain menee että 11kg pudotus lukemat on vaikeita saada kesänaikana pysymään. Olen pinnistelyistä huolimatta joutunut antamaan suurinpiirtein samanverran periksi ja harmittaa niin vietävästi kun on niin heikko luonne ettei saa jarrutettua mitä suuhunsa laittaa.
Arkirutiinit täytyy saada kondikseen, vaikkakin näköpiirissä siintää jo yhdet ristiäiset ja useammat pikkuväen synttärit.
Saldoni on vuoden alusta kesäkuuhun -12 kg heinäkuu +2kg. Tosin paristokin oli vaa"asta heinäkuun slut, joka hiukan auttoi ryöstäytymistä.
No, syyskuussa sitten taas. ;)

sipu:
se on elokuu
ja mielessä siintää laihis juu  ;D

AnneN:
 Thumb Hauskaa laihtuessa kun "löytyy" omasta vaatekaapista paljon kivoja vaatteita jotka sopii päälle.
Mutta muistakaa että jo -5kg on terveellistä jos sen saa pysymään pois. Eikä se tule takaisin kavereiden kanssa eli esim +10kg.  ^-^

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 13.08.2013     kello on 21:22 --- Thumb Hauskaa laihtuessa kun "löytyy" omasta vaatekaapista paljon kivoja vaatteita jotka sopii päälle.
Mutta muistakaa että jo -5kg on terveellistä jos sen saa pysymään pois. Eikä se tule takaisin kavereiden kanssa eli esim +10kg.  ^-^

--- Lainaus päättyy ---

uskokaa tai älkää
niin mä olen laihtunut miljoona kiloa
ensin - 2 kg saanut pois
sit on tullut +2 x 2 = 4 kg jne
jotta sanoisinkos ,että ei olenkaan terveelistä
kun jojoilee vuodesta toiseen
mutta - 6 kg jonka jo aiemmin joskus sain pois
on nyt pysynyt pois
ja taas tuli paljon kiloja keväällä
jotka toivotavasti sais taas pois
ja vielä paljon muitakin kiloja