Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (42/57) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 20.02.2013     kello on 08:23 ---Miten on, olen 180cm pitkä, paino nyt 67,5kg, olenko liian painava ?

--- Lainaus päättyy ---

Joskus kun hoikistelin itseäni, niin suunnilleen noissa lukemissa minulle sanottiin, että nyt mennyt jo liikaa. Nyt sitten on tullut 8-9 kiloa takaisin. Nyt on hyvä ja siinä pyrin pitämään kin.

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.02.2013     kello on 08:46 ---
sanoisin että päin vastoin
mutta hyvä tuo paino on  Thumb
aatteles
jos vielä laihtuisit
niin tuulihan sunt veis
ties minne  ???

--- Lainaus päättyy ---

Jehs olisin tosi tyytyväinen jos painaisin 15 kg tai vaikkapa 20 kg enemmän niin kun ennen, puolitoista vuotta syönyt kaiken aikaa ja saanut painon nousemaan 2,7 kg, "pulskana ei tiedä miten kurjaa on  laihana olla" tyttöystäväkin tuuman jotta "ihan kun rankakuorman päälle könyäis"

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: HuruUkkeli - 20.02.2013     kello on 09:13 ---Jehs olisin tosi tyytyväinen jos painaisin 15 kg tai vaikkapa 20 kg enemmän niin kun ennen, puolitoista vuotta syönyt kaiken aikaa ja saanut painon nousemaan 2,7 kg, "pulskana ei tiedä miten kurjaa on  laihana olla" tyttöystäväkin tuuman jotta "ihan kun rankakuorman päälle könyäis"

--- Lainaus päättyy ---

on se kyl kummallista
minullakin yx kaveri syö kuin hevonen
ja hänkin tahtois lihoa
mutta vaikka mättäis mitä suuhun ei liho
siis täys läpi pasko
mut mun ei tarvii , kuin katsoa mainoksia
niin taas on 1-2 kg tullut lisää
mutta syy on selvä
syön ennemmän , kuin liikun
mutku ruoka vaan on niin hyvää 
leivät ja kermaiset ruat
vaikka nyt olen keventänyt hieman
ei enään smetanaa eikä paksua kermaa
niin siltikin vaan tulee popsittua liikaa  Thumbd
kun kerran paino ei tipu
ja jotenkin vaan se ruoka karkaa suuhun
ja maistuu hyvälle tälläiselle herkkufriikille   :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 20.02.2013     kello on 09:22 ---on se kyl kummallista
minullakin yx kaveri syö kuin hevonen
ja hänkin tahtois lihoa
mutta vaikka mättäis mitä suuhun ei liho
siis täys läpi pasko
mut mun ei tarvii , kuin katsoa mainoksia
niin taas on 1-2 kg tullut lisää
mutta syy on selvä
syön ennemmän , kuin liikun
mutku ruoka vaan on niin hyvää 
leivät ja kermaiset ruat
vaikka nyt olen keventänyt hieman
ei enään smetanaa eikä paksua kermaa
niin siltikin vaan tulee popsittua liikaa  Thumbd
kun kerran paino ei tipu
ja jotenkin vaan se ruoka karkaa suuhun
ja maistuu hyvälle tälläiselle herkkufriikille   :)

--- Lainaus päättyy ---
Nyt niskasta kiinni Sipu ja lujaa.Eka kaksviikkoa voi olla vaikeaa mutta kyllä sen kestää :) Mahakin oppinut siinä vaiheessa pienempiin ruoka määriin ja käy vaikka joka päivä uimahallissa uimassa jos mahdollista ;) itse lisään ton vesijumpan enskuussa 3kertaan viikossa ja 2päivää uintia :)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 20.02.2013     kello on 10:25 ---Nyt niskasta kiinni Sipu ja lujaa.Eka kaksviikkoa voi olla vaikeaa mutta kyllä sen kestää :) Mahakin oppinut siinä vaiheessa pienempiin ruoka määriin ja käy vaikka joka päivä uimahallissa uimassa jos mahdollista ;) itse lisään ton vesijumpan enskuussa 3kertaan viikossa ja 2päivää uintia :)

--- Lainaus päättyy ---
Tehokkainta liikunta on kun sen tekee aamuisin TYHJÄÄN vatsaan ja lisäksi voipi vielä ottaa esim vihreäteetabuja sekä c.l.a kapseleita mitkä tehostaa rasvan palamista.
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=27
http://www.terveyskaupat.net/FAST-Green-Tea-90-kaps

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View