Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
LAIHDUTUSRINKI
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 18.02.2013 kello on 18:33 ---Haa, onko joukossamme salakaataja??? ;D ;D ;D ;D Tänne kans yks jänö niin ei kerrota kellekkään!!!!!!! ;D
Tsemiä vaan laihduttajille ja en malta olla muistuttamatta että syökää useasti,jos mahdollista ja pieniä eriä kerrallaan ja aloita aamusi puurolla Thumb Thumb Thumb
Mikään ei ole kivempio tunne kun saa sen vanhan perperin kiinni eikä ahista!!!!!!!jess!!
--- Lainaus päättyy ---
Molemmat pojat harrastaa metsästystä,itse viimeksi 11v sitten ;) Ja tais nämä ensinmäiset 7kg olla pelkkää koffia :DTämän kuun lopussa on sydänlääkäri ja täytyy kuunella häntä jospa sais tota liikuntaa muutettua rankemmaksi ;)Siellähän on vanhoja treffi kuvia joista näkee minkälainen pulukka olin :D En muista kumalla saitilla ne kuvat on org/info..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 18.02.2013 kello on 18:13 ---lisäksi vihannekset ja aamulla kaurapuuro
--- Lainaus päättyy ---
Kaurapuurolla se aamu käynnistyy täälläkin ja päivällä töissä menee kolme-neljä porkkanaa välipaloina, töissä en nykyään syö kuin salaattia, kotona sitten lämmin ruoka vaimon annostamana, illalla eipä juuri mitään, nuo viikonloput tahtovat mennä vanhaan malliin... :-\
Saahan nähdä miten käy sen 15 kilon kanssa, tältä se varmaan tuntuu tupakoitsijaltakin joka yrittää lopettaa polttamisen tai sitten se juomisen lopettaminen...se tuo nenä haistaa kaiken herkun vaan niin hyvin. :-X
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2013 kello on 19:26 ---Kaurapuurolla se aamu käynnistyy täälläkin ja päivällä töissä menee kolme-neljä porkkanaa välipaloina, töissä en nykyään syö kuin salaattia, kotona sitten lämmin ruoka vaimon annostamana, illalla eipä juuri mitään, nuo viikonloput tahtovat mennä vanhaan malliin... :-\
Saahan nähdä miten käy sen 15 kilon kanssa, tältä se varmaan tuntuu tupakoitsijaltakin joka yrittää lopettaa polttamisen tai sitten se juomisen lopettaminen...se tuo nenä haistaa kaiken herkun vaan niin hyvin. :-X
--- Lainaus päättyy ---
Jos sulla mahdollisuus,niin kerran viikkoon vesijumppa,tehokasta hommaa verrattuna kävelyyn,tai sit kävely ja 30kg reppuselässä :D
ihaa:
Ei taida oikein joutaa töiden jälkeen vesijumppaan, lasten kanssa menee aika, tänään tuossa pihalla pari tuntia tein lumitöitä ja tuo kävelykään ei oikein innosta yksin kun heti sitten muut näkee että olen sitten aloittanut laihdutuksen, lasten ja koirien kanssa tulee käveltyä mutta se vauhti ei ole sitten kovin kaloreita polttavaa ja niin käytiinhän me uimahallissa viikonloppuna mutta sielläkin minä tykkään olla porealtaassa. ;D
No kunhan kevät tulee niin pääsee lasten kanssa 10 kilometrin polkupyöräretkelle. Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2013 kello on 19:44 ---Ei taida oikein joutaa töiden jälkeen vesijumppaan, lasten kanssa menee aika, tänään tuossa pihalla pari tuntia tein lumitöitä ja tuo kävelykään ei oikein innosta yksin kun heti sitten muut näkee että olen sitten aloittanut laihdutuksen, lasten ja koirien kanssa tulee käveltyä mutta se vauhti ei ole sitten kovin kaloreita polttavaa ja niin käytiinhän me uimahallissa viikonloppuna mutta sielläkin minä tykkään olla porealtaassa. ;D
No kunhan kevät tulee niin pääsee lasten kanssa 10 kilometrin polkupyöräretkelle. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
:D Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta