Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
LAIHDUTUSRINKI
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 18.02.2013 kello on 12:14 ---Olisinkohan minä otsikon mukaan käänteinen tapaus,paino noussut talven mittaan 10kg !!!!! ;D
--- Lainaus päättyy ---
äläpä huoli
jos ei ole muuten mitään pelkoa
liika kiloista
olen sittä mieltä
että saa sitä nyt ihmisellä olla jotain mistä kiinni ottaa
ettei ala heti luut kalisemaan, jos hieman hipasee Thumb
mut toki rajansa kaikil
ja itselläni niitä on vaikka muille jakaa Thumbd :'(
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 18.02.2013 kello on 14:25 ---
äläpä huoli
jos ei ole muuten mitään pelkoa
liika kiloista
olen sittä mieltä
että saa sitä nyt ihmisellä olla jotain mistä kiinni ottaa
ettei ala heti luut kalisemaan, jos hieman hipasee Thumb
mut toki rajansa kaikil
ja itselläni niitä on vaikka muille jakaa Thumbd :'(
--- Lainaus päättyy ---
Ja varsinki naisella mistä ottaa kiinni :) Tänään uitu ja paino tippunut 5.1-18.2 11.2kg ja ihan liikunnalla ja katsonut ruoka annoksia ja mitä laittaa suuhun :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 18.02.2013 kello on 17:57 ---paino tippunut 5.1-18.2 11.2kg ja ihan liikunnalla ja katsonut ruoka annoksia ja mitä laittaa suuhun :D
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä Riston alkupainoa mutta itsellä on nyt painonpudotus jämähtänyt tuohon 6 kiloon vuoden alusta, tosin itse en ole tehnyt nyt muuta kuin vähentänyt syömistä, viikko sitten oli ne vaimon synttäreiden ravintolakäynti ja nyt viikonloppuna käytiin abcin noutopöydässä ja söin pari isoa häränmurekepihviä, pitänee pikku hiljaa lisätä tuota liikuntaa, ei tuo tahti muuten ole riittävän nopeaa. :-X
Hyvin on sulla lähtenyt tuo pudotuspeli vauhtiin. Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.02.2013 kello on 18:05 ---En tiedä Riston alkupainoa mutta itsellä on nyt painonpudotus jämähtänyt tuohon 6 kiloon vuoden alusta, tosin itse en ole tehnyt nyt muuta kuin vähentänyt syömistä, viikko sitten oli ne vaimon synttäreiden ravintolakäynti ja nyt viikonloppuna käytiin abcin noutopöydässä ja söin pari isoa häränmurekepihviä, pitänee pikku hiljaa lisätä tuota liikuntaa, ei tuo tahti muuten ole riittävän nopeaa. :-X
Hyvin on sulla lähtenyt tuo pudotuspeli vauhtiin. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
salainen ruoka aine on ollut suomalainen metsän riista ja se liikunta lisäksi vihannekset ja aamulla kaurapuuro ;D Toukokuussa ois tarkotus treffeilla olla hoikassa kunnossa jossa olin 4V sitten :) Rankkaahan tämä on mutta itsehän tämä painon nousu on aiheutettu :D
migel:
Haa, onko joukossamme salakaataja??? ;D ;D ;D ;D Tänne kans yks jänö niin ei kerrota kellekkään!!!!!!! ;D
Tsemiä vaan laihduttajille ja en malta olla muistuttamatta että syökää useasti,jos mahdollista ja pieniä eriä kerrallaan ja aloita aamusi puurolla Thumb Thumb Thumb
Mikään ei ole kivempio tunne kun saa sen vanhan perperin kiinni eikä ahista!!!!!!!jess!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta