Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (35/57) > >>

Vesseli:
Puntarilla en ole vähään aikaan käynyt. Mutta toissapäivänä, kun poikkesin kahville työaikaisen partnerin tukikohtaan, kysyivät jo ovella että miksi olet noin laihtunut. Eilen sitten autokauppiaan luona takuukorjauksia/muutoksia tehnyt asentaja totesi, että taidat olla laihtunut, kun Kaben pusero mahtuu kiinni.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 13.02.2013     kello on 23:18 ---Puntarilla en ole vähään aikaan käynyt. Mutta toissapäivänä, kun poikkesin kahville työaikaisen partnerin tukikohtaan, kysyivät jo ovella että miksi olet noin laihtunut. Eilen sitten autokauppiaan luona takuukorjauksia/muutoksia tehnyt asentaja totesi, että taidat olla laihtunut, kun Kaben pusero mahtuu kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb

LMC-99:
Saanko ottaa osaa keskusteluun vaikka en ringissänne olekkaan.. ???

Tässä hiljaa muuttanut ruoka tottumuksisani..mit ään aloitus pv en laittanut ylös mutta jokusen aikaa olen näillä uusilla tottumuksilla elänyt. lähtö paino oli 96,5Kg, puntarissa kävin viikko sitten enkä nyt halua punnita uudelleen joten siinä uskossa elän kun paino näytti olevan 92,4 että ales päin menen, jos samaa kaavaa mennään niin tuonne -5kg kun putois niin hyvä olisi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.02.2013     kello on 09:22 ---Saanko ottaa osaa keskusteluun vaikka en ringissänne olekkaan.. ???

lähtö paino oli 96,5Kg, puntarissa kävin viikko sitten enkä nyt halua punnita uudelleen joten siinä uskossa elän kun paino näytti olevan 92,4 että ales päin menen, jos samaa kaavaa mennään niin tuonne -5kg kun putois niin hyvä olisi.

--- Lainaus päättyy ---

No nythän sitä ringissä ollaan, rinkiin pääsee ilmoittautumalla tänne ja avot.  ;D

Itse olen nyt ollut ringissä pari viikkoa ja paino on tippunut 3 kiloa mutta jos ottaa huomioon vuoden eka päivän punnituksen niin sieltä ollaan kevennytty kaikkiaan 6 kg.

sipu:
Hienoa Lmc ja Ihaa
loistavaa kerrassaan  Thumb
mulla on nyt jumitus menossa
mutta kunhan huomenna menen hampaan poistoon
saattaa olla ,että ei ihan heti voi syödä
kuin jotain keittoja
niin joskos se alkais taas tippumaan  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View