Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

LAIHDUTUSRINKI

<< < (33/57) > >>

hartsakoski:
Kahdessa viikossa lähti reilu kaks kiloa.Sitten 13 päivä tammikuuta olin koiraa ulkoiluttamassa ja poltin tupakkaa joka oli askin viimeinen.Sain siinä ajatuksen että tämä riittää mun osalta nyt!Siihen olen nyt keskittynyt,ja hyvin olen pärjännyt.Ei mitään vierotusoireita tms.Tiedän kuitenkin että yhtään savua ei kärsi vetästä.Painonpudot us on siis jäähyllä,ei kahta isoa asiaa yhtä aikaa.

Turhan Höpöttäjä:
Hoitele laihtumis asiat, miten hoitelet. Mutta se on loppuelämän juttu. Kannattaa aloittaa sillä, että syö vähän mutta usein. Unohda hinuri Marcon ohje veden juomisesta. Älä venytä vatsaasi nälkäiseksi vedellä. Liiku silla lailla että se on helppoa. Esim. lenkkarit jalkaan ja lenkille. Kun lamppu on syttynyt päässä, että nyt menen, parin minuutin päästä olet jo paanalla. Esim. hiihto ja uinti on tehokasta, mutta pitemmän päälle"iso töinen" lähteä.  :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.01.2013     kello on 17:05 ---Hoitele laihtumis asiat, miten hoitelet. Mutta se on loppuelämän juttu. Kannattaa aloittaa sillä, että syö vähän mutta usein. Unohda hinuri Marcon ohje veden juomisesta. Älä venytä vatsaasi nälkäiseksi vedellä. Liiku silla lailla että se on helppoa. Esim. lenkkarit jalkaan ja lenkille. Kun lamppu on syttynyt päässä, että nyt menen, parin minuutin päästä olet jo paanalla. Esim. hiihto ja uinti on tehokasta, mutta pitemmän päälle"iso töinen" lähteä.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on onneksi tota aikaa ja halua,kun koko ikäni urheilua harrastanut ja eikä tuota tuskaa lähteä kun tietää mitä siitä seuraa,itselle hyvää..

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 31.01.2013     kello on 17:05 ---Kahdessa viikossa lähti reilu kaks kiloa.Sitten 13 päivä tammikuuta olin koiraa ulkoiluttamassa ja poltin tupakkaa joka oli askin viimeinen.Sain siinä ajatuksen että tämä riittää mun osalta nyt!Siihen olen nyt keskittynyt,ja hyvin olen pärjännyt.Ei mitään vierotusoireita tms.Tiedän kuitenkin että yhtään savua ei kärsi vetästä.Painonpudot us on siis jäähyllä,ei kahta isoa asiaa yhtä aikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Thumb

retkeilijä:
Nyt meikäläinen ei ole enää ylipainoinen  :D

http://yle.fi/uutiset/oletko_lihavampi_kuin_luulitkaan_painoindeksi_saattaa_huijata/6473033

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View