rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään hajos?  (Luettu 3152 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Re: Vs: Re: Vs: Mitä tänään hajos?
« Vastaus #15 : 3.01.2013 kello on 12:31 »
Jos ei ollut mitään suojauksia, niin on entinen prossu.

Kylmänä tuo tuntuu toimivan ihan hyvin. Meneeköhän menisköhän prossu vaihtoon huollossa?

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Mitä tänään hajos?
« Vastaus #16 : 3.01.2013 kello on 12:46 »
Kylmänä tuo tuntuu toimivan ihan hyvin. Meneeköhän menisköhän prossu vaihtoon huollossa?

Jaa, ymmärsin että ei toimi enää (kun oli tullut hajuakin), nyt ilmeisesti riittää pelkkä tuulettimen vaihto.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitä tänään hajos?
« Vastaus #17 : 3.01.2013 kello on 13:03 »
Nokia-Experttinä osannet sanoa onko normaalia että Bookletin akku hyytyi n. 2.5 vuodessa vaihtokuntoiseksi, ei kestänyt käyttöä kuin tunnin niin syttyi jo akun latausvalo.

niin tämä tapahtui jo vuosi sitten ja uusi akkuhan on pelannut vallan mainiosti sen jälkeen joten akku vain lienee heikompaa kuin normaalisti pitäisi olla.
Ainahan noissa akuissa voi olla eroavaisuuksia. Itsellä ei ollut ongelmia ko. akun kanssa.

  • Vieras
  • Mitä tänään hajos?
    « Vastaus #18 : 3.01.2013 kello on 13:07 »
    Sittenhän tuon reilun vuoden päästä näkee, nykyään tuo Booklet on mulla päivittäisessä käytössä, vaimo kun omi itselleen sen iPadin.  :(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
    Vs: Mitä tänään hajos?
    « Vastaus #19 : 3.01.2013 kello on 13:12 »
    Mulla olis kans kaks Dellin d430 kannettavaa, jossa molemmissa on tätä lämpö ongelmaa. Molemmista olen putsannut tuulettimen ja laittanut jopa uudet tahnat prosessorille, mutta silti käyvät vaan liikaa kuumina. Ilmeisesti tyyppivika näissä koneissa :(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Mitä tänään hajos?
    « Vastaus #20 : 3.01.2013 kello on 13:17 »
    Mulla olis kans kaks Dellin d430 kannettavaa, jossa molemmissa on tätä lämpö ongelmaa. Molemmista olen putsannut tuulettimen ja laittanut jopa uudet tahnat prosessorille, mutta silti käyvät vaan liikaa kuumina. Ilmeisesti tyyppivika näissä koneissa :(
    oletko irroittanut tuulettimen ja puhdistanut sen jäähdytys -siilin ja puhalyimen välistä sen huovan mikä on muodostunut pölystä?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
    • Vaasa
    Vs: Mitä tänään hajos?
    « Vastaus #21 : 3.01.2013 kello on 13:28 »
    Tuppaa nykyään olemaan liian pienet nuo ilman kulkuaukotkin monessa läppärissä. Vähänkään kun pitelee sylissä, sohvalla tms "haastavammalla" alustalla, niin kuumenevat niin, että joko menee suojat päälle tai alkaa näytönohjain tms pykimään.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
    Vs: Mitä tänään hajos?
    « Vastaus #22 : 3.01.2013 kello on 13:42 »
    oletko irroittanut tuulettimen ja puhdistanut sen jäähdytys -siilin ja puhalyimen välistä sen huovan mikä on muodostunut pölystä?

    Joo olen putsannut. Netistä kun tutkii niin tuntuu tosiaan olevan tyyppivika koneessa. Yritetty tehdä koneesta liian hiljainen, ja tuuletin pyörii liian hiljaa. Pitäisi jotenkin saada manuaalisesti tuohon tuulettimeen lisää vauhtia :) Muuten todella mukava pieni kone olis...