Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
sipu:
huur...kylmää on nyt totta tosiaan ... nyt peukut pystyyn ,et saatais ilmojenherrakin hyvälle päälle ja sois aurinkoisen sekä muutaman asteisen pakkas viikonlopun treffeille ...tietty sopii vaix oi muutama plussakin mittaris ...en yhtään tykkäis huonoa ...mut onhan siellä kota ,jossa tarkeennutaan olla ...oli sit pakkasta tai ei .... :)
ose:
Ihan näin kylmää kuin täällä tänä aamuna ei tarvis olla, -30 hrrr
migel:
Meinaaks Ose tulla? Juuri muistelin että joulun alla viime vuonna kävin Oulussa jossa yövyin ja sitten Kuusamossa ja oli-27C ja mulla kesäfarkut ja lyhkäset kalsarit!
Oli se aika kilinää kun juoksin ravintolaan syömään hotellilta ;D ;D ;D Kyllä se matka sujui ettei oikein huomannutkaan...
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 13.02.2011 kello on 10:44 ---Meinaaks Ose tulla? Juuri muistelin että joulun alla viime vuonna kävin Oulussa jossa yövyin ja sitten Kuusamossa ja oli-27C ja mulla kesäfarkut ja lyhkäset kalsarit!
Oli se aika kilinää kun juoksin ravintolaan syömään hotellilta ;D ;D ;D Kyllä se matka sujui ettei oikein huomannutkaan...
--- Lainaus päättyy ---
70/30 puolesta tällä hetkellä.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 13.02.2011 kello on 10:18 ---
Täh! Pääseeks energialaitoksista junnuiässä jo eläkkeelle?! Mä tuun ja sinne ja heti eläke vetämään!!!
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
"Vanhat" (ennen 90 lukua taloon tulleet) pääsee 60v. kun on ollut talossa yli 30v. ja siitä yli 15v. 3-vuorotyötä.
Että ei sen takia kannata tänne enää tulla. Enkä tiiä koskeeko tuo muita kuin erästä valtakunnallista yhtiötä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta