Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 3.02.2011 kello on 21:51 ---Myös jeesusteippi tekee ihmeitä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niin tekee, vaunun etukulmassa oli kolarivaurio jonka peitimme muovilla ja tietysti kiinni jeesusteipillä. Liimajäämiä on vieläkin muoviosissa..
Vaunu meni tänään sähkö ja kaasurasioiden (ulosotot) asennukseen. Laittavat samalla uuden iskarin vetopäähän josta katsuri huomautti sekä kauan pirstaleina olleen sähkön sisäänmenorasian uuden kannen. Sovittiin hakupäivä houkuttelevasti 18.2.
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 4.02.2011 kello on 16:54 ---Niin tekee, vaunun etukulmassa oli kolarivaurio jonka peitimme muovilla ja tietysti kiinni jeesusteipillä. Liimajäämiä on vieläkin muoviosissa..
Vaunu meni tänään sähkö ja kaasurasioiden (ulosotot) asennukseen. Laittavat samalla uuden iskarin vetopäähän josta katsuri huomautti sekä kauan pirstaleina olleen sähkön sisäänmenorasian uuden kannen. Sovittiin hakupäivä houkuttelevasti 18.2.
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä tuommonen 600 km suuntaansa käy jo pienestä koeajosta. ;)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 4.02.2011 kello on 16:54 ---Niin tekee, vaunun etukulmassa oli kolarivaurio jonka peitimme muovilla ja tietysti kiinni jeesusteipillä. Liimajäämiä on vieläkin muoviosissa..
--- Lainaus päättyy ---
Ose, ajoinhan minäkin Kohtauspaikkaan ja Kultahiekoille Oulujärven rantamille.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 4.02.2011 kello on 09:55 ---
Btw toi solisluu, miks se vieläkin on paikaltaan? Mulla pamahti poikki yks syksy ja vaivaa välillä vieläkin... ainaski hyvä ilmapuntari se on ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pulssin lekuri (ortopedi) sanos et se on 2 viikkoo,( ku oli kuvannu erest, takkaa ja sivult sitä) ja ei säre enään..ja pskat..mul on toi hartia ollu siint asti kippiä.. Vois tietty ol et jos menisin sanoon et toi ahistaa mua ko se tollee röröttää tos ni saattaisiva tehä jotain, mut ny ei kerkiä ko kesäki on tulos ;D Eikä se ny sillee haittaa elämää..mä olen tottunu kipuun..
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 4.02.2011 kello on 09:01 ---Laitila taitaa ol lähin kylä mistä jotain voi shoppail..tai sit mennessä Mynämäki..Toi alue on "korvessa" :D
--- Lainaus päättyy ---
Turusta päin tultaessa tietysti Turussa kauppoja,Mynämäki on viimeinen mahdollisuus ostaa juomat,ruoat
Jos ohi ajaa niin sitten Laitila ja kuin porista päin Laitila ja Mynämäki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta