Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011
helles:
onko toi pakkanen nyt niin kova että ei ole tulijoita??meillä näyttää auringossa -4,ei paha.yöllä saakin olla kovempi,ei häirittee vaunussa on toimiva lämppäri.
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 15.02.2011 kello on 13:47 ---Ehdotan sitten semmosta että siirretään treffit 4-6.3,jos pakkanen olisi silloin lauhempi pidetään nämä treffit nyt ja saa tulla ketkä haluaa tulla,
ja tuolloin oikein isolla porukalla maaliskuun puolella,vai onko tuhoon tuomittu ajatus,ehdotus.?
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on vain ehdotus,mitään ei ole peruttu vielä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 15.02.2011 kello on 13:54 ---Kyllä sen saa mutta maksaa joku n.100€ voi olla muutaman kympin yli,täytys kysyä.
--- Lainaus päättyy ---
joo ei tarvii kyssyy ... mä suosiolla tai en tuun nyt lauantaina ... jos sopii ... ja jos ei mitään ihmeempää satu ... meil on - 10 ja taitaa olla allekin , sellases mittaris mihin aamupäiväl paisto aurinko ...jot jos sit vaan pysyy tuos paistees , kun sitä ainakin luvattiin ... onni kisulukin meni terassille istuskelemaan aurinkoon , eikä tullut sisälle vaikka huhuilin monta kertaa .. katos mua vain silmät viirus , jot olkoot onni minunkin mallina 8) :) :)
vielä isäntä pyys kyssyy , et saako lohkolämmitintä käyttää ...?
seppoko:
Vaikka en varmaksi ilmoittautunut, niin nyt vedän lopullisesti ( tai ainakin 90%:sti ) länget kaulaan. Oli muutakin ajatusta kulkea, mutta ei oikein onnistu noilla pakkaslukemilla. Myöhemmin, lämpöisemmällä uusi yritys. Savusaunan kera tai ilman.
vippe:
Mä tiedän kans etten kyl nois lukemis lähre..Liian kylmää vilukissal..nyttenk i on 3 vaatekerrost pääl ja palelee..ja oon sisähommis :o tosin tääl porukkaa lappaa ja ovi on auki ja aurinko ei paista tähä loossiin ikinä...viluviluvil uv...hrr..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta