Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Fiat tai/vai Iveco
shamr0ck:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.02.2025 kello on 22:16 ---Pari ensimmäistä linkkiä katsoin.
Odotitko 30 vuotiasta autoa ruosteettomaksi?
Kommentin autot ovat vuosimallia 1995 ja 1997.
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän se mun pointti on koko ajan ollut :D Retkis olis kiinnostanut muuten, mutta kun niissä on se pakettiauton kori, niin siksi ei. AL-KO:n rungolla ja myös rungollisella etupäällä, tilanne Ducaton kohdalla muuttuukin täysin. Onneksi sattui löytymään tuollainen kompakti matkailuauto, joka ei kooltaan ja käytettävyydeltään juurikaan retkiksestä eroa. Ei ole liian iso arkiautoksi, joten ei tarvitse seisottaa missään, pysyy kuivanakin paremmin. Tuo viimeinen video olis muuten ollut 244-koppaisen, eli tuon mun mallin faceliftin helman korjauksesta. Aika totaalinen tuho kynnyksessä, oli ammattilaisellakin tekemistä.
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 10.02.2025 kello on 22:16 ---Onnea ruosteettoman yli rippikouluiän olevan auton ostoon. Saattaa olla hankalaa.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan mulla tuo Saab :) Eikä muuten ole edes maalattu.
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: shamr0ck - 10.02.2025 kello on 16:49 ---Itse taas harkitsin retkiautoa, se olis riittänyt mulle aivan täysin mutta tietäen Ducaton ruosteongelmat, se harkinta kesti. Onneksi :D Sitten tuli vastaan tämä. Retkiksen koko mutta silti matkailuauto. Ja takana se AL-KO:n runko ja niin leveä akseli kuin tähän koppaan vaan sopii. Ja tosiaan, näinkin pienessä se 2.8 idtd.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Oiskos Misevalla ollut . . .
https://www.miseva.fi/autot/dethleffs-bus/?srsltid=AfmBOopnrFFscYDsUwLXZnaKil9Zmo-tw9UYt7APdz1hKgUl4fQ9tPva
shamr0ck:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 11.02.2025 kello on 18:30 ---Oiskos Misevalla ollut . . .
https://www.miseva.fi/autot/dethleffs-bus/?srsltid=AfmBOopnrFFscYDsUwLXZnaKil9Zmo-tw9UYt7APdz1hKgUl4fQ9tPva
--- Lainaus päättyy ---
On ollut aikanaan :) Mutta ainakin yksi omistaja ja toinen liike sen jälkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta