Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

dometic ei kylmene

<< < (7/8) > >>

kabemaisteri:
mulla oli talvisuojat paikoillaan,siis ne ohuet??nyt laitoin paksun eristetyn alas ja ohuen ylös.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: kabemaisteri -  6.01.2013     kello on 12:19 ---mulla oli talvisuojat paikoillaan,siis ne ohuet??nyt laitoin paksun eristetyn alas ja ohuen ylös.

--- Lainaus päättyy ---
Teitkö eristyksen alkuperäiseen suojaan?
Solikassa itse laitettu yläritilä ja siitä käy pakkasella veto. Talvikäyttöön alkuperäinen järjestely ehdottomasti paras.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kabemaisteri -  6.01.2013     kello on 12:19 ---mulla oli talvisuojat paikoillaan,siis ne ohuet??nyt laitoin paksun eristetyn alas ja ohuen ylös.

--- Lainaus päättyy ---

Jos talvisuojat on paikollaan, ja ne on suht koht tiiviit, pakkasen pitää olla todella kireä ja kuljin ei vaaterissa, jos tulee ongelmia. Ainakin näissä vanhemmissa jääkaapeissa.  :)

kabemaisteri:
en oo ite teheny?eli noi ohkaset on pari milliä paksut!eristetyt oisko 35 milliä?ohkaset laitetaan ritiläosan päälle,paksut ku asentaa nii pitää ottaa ritiläosat kokonaan pois!!! Kabe onyx gdl vm.07.

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: kabemaisteri -  6.01.2013     kello on 11:24 ---Jes,jääkaapinlämpö 3.6astetta.eli toimii hyvin  Thumb.kiitoksia vinkeistä,empä ollut kuullutkaan moisesta et jääkaappi voi jäätyä!!!!

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Hyvä että rupes toimii!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View